4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Grotendeels vernieuwd. Vriendelijke ontvangst. Studios nog niet gerenoveerd. Zwembad echte meerwaarde. Ideale ligging tussen Westende en Middelkerke. Ontbijt echte aanrader. Kans groot dat we volgend jaar terug een verblijf boeken.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019

Weekend gehouden in Hotel Zeegalm.
Hotel is pas nieuw ,prima kamer met alle faciliteiten die we maar konden wensen.
Zee op loopafstand en Westeinde en Middelkerke op 10 minuten lopen vanaf het Hotel.
Ook het ontbijtbuffet was heerlijk.
Zeegalm zeker een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2019

Voor het boeken stuur ik een email ofdat de hond meemag naar duinendorp want staat niet vermeld op hun site, sturen ze terug geen probleem de hond is welkom .
Ik boek in december voor juli direct na de boeking mail terug hond mag niet mee in dat huisje , maar tegen een meerrpijs willen we u gerust ook een nieuwer geroveerd huisje geven op het terrein van zeegalm dus mail ik terug geen probleem boeking duinendorp blijft staan ik zoek wel een oplossing voor de hond .
Week voor we naar de bestemming gaan stuur ik mail van mag ik eens het adres van mn geboekt huisje duinendorp mail terug geen probleem hier de gegevens.
We komen aan in zeegalm voor de sleutels , ik betaal voor een week het huisje de borg , zegt de mevr die me de sleutels geeft enz hier zijn de sleutels samen met een plannetje van hier is uw huisje zeg ik vriendelijk van nee dit kan niet ik heb duinendorp geboekt , mevr zei van dit kan niet eigenaars zitten erin na lang aandringen van dit heb ik wel geboekt moest zelfs boekingmail tonen want ik werd niet gelooft .
Derna van ja wij krijgen de datu van de eigenaar pas in februari dus u heeft dit huisje niet eigenaars zitten erin .
Ik van dit kan toch niet zeker omdat de huisjes op zeegalm goedkoper zijn dan duinendorp wat ik al betaald had ja kijk daar kan ik niks aandoen ik zal u dat verschil terug geven .
Geen excuses gekregen geen upgrade geen vergoeding dit word blijkbaar normaal geacht .
Ik stuur mail met de klacht en wat krijg ik als antw
Ik was blijkbaar niet vriendelijk , ik heb compensatie gekregen ( het teveel betaalde bedrag omdat ik goedkoper huisje kreeg ) word dus als compensatie gezien
De week hondenhotel dat ik ook nog mocht betalen terwijl de hond wel was toegestaan in het goedkoper huisje word niet over gesproken
Twee mails moeten sturen voor ik antw kreeg , en dan vinden ze dat ik niet het recht heb om een boos te reageren of boze mail te sturen , na het maken van de ene na de ander fout dus zeer klantvriendelijk

Kamertip: Niet boeken vreselijke slechte service
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 juli 2019

Erg mooie en gezellige studio. Rustig gelegen en op wandelafstand van het strand. Ook het ontbijt dat je ‘s morgens kan nemen is heerlijk en uitgebreid. Vriendelijke en aangename service. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 8 juni 2019

voor de derde keer in
C-Aparthotel Zeegalm geweest een heel leuke studio heel vriendelijke onthaal dame die de nodige informatie geeft rustige omgeving waar je echt tot rust komt dicht bij het strand en tram halte .studio was zoals elk jaar top we hebben door dat er nog renovatie werken bezig waren zelf hotel service bij gekregen en het verblijf van ons hondje woensdag heeft elke studio ook nieuwe terras stoeltjes gekregen echt een top verblijf kan het alleen aanraden . volgend jaar zijn we 8 jaar gehuwd en willen we zeker voor onze huwelijks verjaardag terug naar C-Aparthotel Zeegalm zeker weten

Kamertip: heel rustige omgeving hond vriendelijk en heel vriendelijk en behulpzaam personeel echt een top locatie echt een aanrader
Datum van verblijf: juni 2019