Beoordeeld op 7 juli 2019

Erg mooie en gezellige studio. Rustig gelegen en op wandelafstand van het strand. Ook het ontbijt dat je ‘s morgens kan nemen is heerlijk en uitgebreid. Vriendelijke en aangename service. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 8 juni 2019

voor de derde keer in
C-Aparthotel Zeegalm geweest een heel leuke studio heel vriendelijke onthaal dame die de nodige informatie geeft rustige omgeving waar je echt tot rust komt dicht bij het strand en tram halte .studio was zoals elk jaar top we hebben door dat er nog renovatie werken bezig waren zelf hotel service bij gekregen en het verblijf van ons hondje woensdag heeft elke studio ook nieuwe terras stoeltjes gekregen echt een top verblijf kan het alleen aanraden . volgend jaar zijn we 8 jaar gehuwd en willen we zeker voor onze huwelijks verjaardag terug naar C-Aparthotel Zeegalm zeker weten

Kamertip: heel rustige omgeving hond vriendelijk en heel vriendelijk en behulpzaam personeel echt een top locatie echt een aanrader
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 13 mei 2019 via mobiele applicatie

Het ligt aan de duinen maar niet echt aan het strand. Top verzorgd klein gezellig zeer proper. Momenteel aan het verbouwen, zetten nieuw zwembad . Alles was er en vriendelijk en vooral ook een goed bed

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 5 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooie en gezellige studio. Zeer rustige omgeving, op wandelafstand van het strand. Het was tof dat je zelf beschikt over kookmogelijkheden. Het ontbijt werd gebracht om het gewenste uur, op de studio.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 27 december 2018 via mobiele applicatie

Studio is netjes. Beddengoed/zeepjes/doucheschuim aanwezig. Badkamer met bad en dubbele wastafel. Tevens eerste benodigdheden als afwasborstel en afwasmiddel/fles water.
Magnetron/koelkast/koffiezetter/pannenset ed/inductieplaat voor twee pannen.
Twee persoonsbed is prima. Niet erg groot waardoor bench van hond op slaapkamer geplaatst werd.

Studio op steenworp afstand van het strand. Heerlijk met de hond gewandeld. Overal kun je terecht met hond.

Tip voor heerlijk borrelen/lunchen of diner met hond: La Terrazza in Westende.

Datum van verblijf: december 2018