Beoordeeld op 23 augustus 2018

Het was heel leuk, vooral omdat je er met de honden mag komen, dicht bij de zee en gezellige ligging in de duinen. voor 4 volwassen personen is het appartementhotel wel wat klein, dan zou ik eerder een huisje huren - maar wel voor herhaling vatbaar

Kamertip: het was heel rustig in de duinen
Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goede ligging. Garage om fietsen veilig te stallen.
Leuk huisje dat voldoende groot is om met 5 personen voor een weekendje in te vertoeven.
Bedden zijn goed.
Het huisje is echter aan een grondige opknapbeurt toe.
Het onderhoudsteam mag ook wat meer tijd nemen voor een grondige schoonmaakbeurt:vuile kussens in zetel,spinnenwebben, onderlegger zetelbed vreselijk vuil en enkele cm stof,spinnen die dood op de muur kleven,badhanddoeken die niet proper en fris gewassen zijn,kleerkast vol vuile plekken,enorm veel stof op plinten....

Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zeer oud... niks vanop de foto's die ze tonen klopt voor dit Vissershuisje... logeren in een huis voor 6 personen en er zijn bvb maar 5 borden...
Oude tv met enkel vrt en canvas geen ketnet voor de kids... veel duitse posten,uiteraard met een astra doosje met sateliet! Geen bbq aanwezig nog deftige potten of pannen om te koken. Als de kindjes boven wakker worden valt het stof beneden op ons ontbijt... slechte bedden en vieze badkamer!
Om een lang verhaal kort te maken, geloof best dat de huisjes op de foto's de beschrijving rechtvaardigen maar denk dat wij in het slechtste huisje hier zitten, eigenlijk echt schandalig vr deze prijs

Datum van verblijf: augustus 2018
Stijn_Des, Front Office Manager van C-Hotels Zeegalm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2018

Beste gast

Hartelijk dank voor uw review.

Het spijt ons uw aanmerkingen te lezen.
Uit uw review leiden we af dat het ging om een verblijf bij Zeegalm Bungalows, en niet bij het Aparthotel.

Het klopt dat wij naast het hotel, ook bungalows verhuren op het domein Zeegalm.
Alle huizen zijn echter eigendom van een verschillende eigenaar.
Een vijftal huizen zijn eigendom van het hotel, en het zijn dan ook die bungalows waarvan er foto's op onze website staan.

De uitrusting van het huis is op verantwoordelijkheid voor de eigenaar, de schoonmaak wordt uitgevoerd door een externe poetsfirma.
Wij zouden het zeer op prijs stellen als u even met ons rechtstreeks zou kunnen contact opnemen, zodat we kunnen achterhalen in welke bungalow u logeerde.

Alvast bedankt!

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Voor het eerst aan de Vlaamse Kust en direct een onvergetelijke ervaring! Het appartement is eerlijk; biedt precies dat wat een mens nodig heeft om van kust en zee te genieten. De deur uit en binnen 5 minuten lopen ligt men op een prachtig schoon strand.

Beoordeeld op 6 augustus 2018

Mooi verrassing ! We waren in appart 11, vlakbij de ingang. Het appartement was zeer proper en handig. De aparte kamer en 2personnenbed waren heel comfortabel. Ook de badkamer was perfect en de keukenhoek was handig. Het ontbijtbuffet hebben we dus niet geprobeerd. Het personeel was zeer aangenaam en reactief. Dichtbij het strand te voet door de natuurreservaat met de kinderen. De zwembad zou wel een paar zetels en parasols kunnen krijgen. Het fietslokaal ter beschikking was zeer handig.

Kamertip: Appart 11 is boven de vuilnisbakken lokaal maar we hebben daarvan geen last gehad.
Datum van verblijf: augustus 2018
Stijn_Des, Front Office Manager van C-Hotels Zeegalm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Beste gast

Hartelijk dank voor uw hartverwarmende reactie.
We doen dagelijks ons uiterste best om het plaatje compleet te maken.

Echt super om te vernemen dat u uw verblijf dan ook zo is meegevallen.

Van de zetels en de parasols, dat staat genoteerd.
Hopelijk tot gauw!