Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven 2 nachten met 2 volwassenen, een kleuter en een baby van 5weken.

We vonden ons verblijf aangenaam. Het ontbijt was niet wauw maar voor 10€ vond ik dit goed, alles was er.
Mits een aantal verbeteringswerken zou ik er nog eens verblijven. Hierbij wel een aantal opmerkingen.

* ik las net in de reviews dat er ergens een speeltuin zou zijn op het domein, jammer genoeg wisten we dat niet, een wegwijzer zou fijn geweest zijn.
*Door de hittegolf was het enorm warm op de studio. Een airco was fijn geweest. Nu moesten we de voordeur openzetten en de terrasdeur om het te laten tochten. Maar met een enthousiaste kleuter die de wereld wil ontdekken en een baby die nog niet tegen tocht kan, is dit niet ideaal. Aangezien jullie op gezinnen focussen, zou een airco dus fijn zijn.
*ook ivm airco: in de ontbijtzaal MOET airco komen. Zelfs om 8u30 was het daar al plakkend warm.
*hygiene is een groot werkpunt!!
-de vloerbedekking is vuil/oud. Laminaat of parket zou een betere oplossing zijn.
- in de frigo stond nog een potje yoghurt van de vorige bewoner, die al een week overtijd was. Wij waren er maar 3dagen dus stond er al efjes...
- het nachtlampje in het kamertje apart was al laaaang niet meer afgestofd, stof lag er vingerdik op.
- douchegordijn zou vervangen moeten worden door een glazen raam ofzo, verschillende mensen die douchen, is niet echt hygiënisch.
- het toilet en de douche aan het zwembad waren vreselijk vies!! wij durfden het niet te gebruiken.

-personeel is vriendelijk maar het kan toch beter, bij het uitchecken kregen we niet eens de vraag of het een aangenaam verblijf was. Is toch het minimum vonden wij.
-Het zwembad was zeer goed afgebakend zodat de kindjes niet zomaar konden naar het zwembad lopen, maar de "kooi" die errond staat, zou anders kunnen opgelost worden, nu lijkt het op een gevangenis..
-ook zou het fijn zijn om de mogelijkheid tot schaduw te geven aan het zwembad, nu zit je op het gras in de vlakke zon.. een paar stoelen en tafeltjes zou ook mogen.
-Het aparte stuk voor de kindjes is wel ideaal! Maar opnieuw, door de tralies lijkt het op een verboden stuk. Ik had het eerst niet door dat dat het ondiepe deel was.
-bij de ontbijtzaal aan de zwembadkant is er een terras,waarom daar geen gebruik van maken?? Zet wat stoelen en parasols en dit is ideaal..

Ondanks dit alles vond ik het toch een aangenaam verblijf. Dit zijn enkele punten tot verbetering dus.

Datum van verblijf: juli 2018
Stijn_Des, Front Office Manager van C-Hotels Zeegalm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Beste gast

Hartelijk dank voor uw verblijf bij C-Aparthotel Zeegalm.
We vinden het zeer leuk om te vernemen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad.

De speeltuin bevindt zich op het einde van het park, bij de uitgang naar de Westendelaan. Het klopt dat het minder evident is om die te vinden. Daarom hebben we voor het seizoen een groot bord met de plattegrond van het park met de faciliteiten gehangen op de zijkant van ingang, bij studio 12. Spijtig dat u dit niet heeft gezien!

De temperaturen hebben historische pieken gehaald tijdens de laatste 14 dagen voor onze regio. Vandaar dat wij nooit eerder dachten om in airco te investeren, omdat het doorgaans dragelijk warm is tijdens de zomer, zeker omdat we zo dicht bij de zee gelegen zijn. Jammer dat dit uw verblijf heeft beïnvloed op een onpraktische manier.

Uw aanmerkingen in verband met de hygiëne worden opgelijst en doorgegeven aan de verantwoordelijke.

Klantvriendelijkheid dragen wij zeer hoog in het vaandel. We vinden het dan ook een goede en beleefde service een must voor al onze werknemers. Vreemd dat er niets bij u werd gevraagd bij uitchecken. We vermoeden dat dit per ongeluk over het hoofd werd gezien. We zullen in elk geval aan iedereen doorgeven bij een volgende briefing.

Wat het zwembad betreft: wij hebben hier vruchtgebruik van, maar zijn geen eigenaar hiervan.
Het onderhoud en structurele wijzigingen wordt opgevolgd door de syndicus van het park.
We zullen uw aanmerkingen zeker doorgeven, zodat ze dit op een volgende vergadering met de eigenaars even kunnen voorleggen.

Verder vinden wij het een superleuk idee om stoelen en parasols op het terras naast de ontbijtzaal te zetten.
We gaan hier zeker aan denken in het kader van volgende verbeteringswerken.

We zijn u zeer dankbaar, om alles zo eerlijk en uitgebreid neer te pennen. Ervaringen zoals de gasten het zien, zijn zeer kostbaar voor ons. Kleine zaken kunnen de hotelbeleving soms een stuk verbeteren.

Hopelijk kunnen we u zeker nog eens bij ons terugzien!

Beoordeeld op 27 juli 2018

vorig jaar oktober werd ons door de receptie verteld dat dit jaar alles gerenoveerd zou zijn. niets is minder waar. kranen die lekken ligbad waar roest in zit op het balkon stoelen waar je door heen zakt en op de vraag of deze vervangen kon worden kregen we het antwoord dat die er niet waren

Datum van verblijf: juli 2018
Stijn_Des, Front Office Manager van C-Hotels Zeegalm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2018

Beste gast

Dank voor uw verblijf bij C-Aparthotel Zeegalm.
Leuk dat u nog eens terug bent gekomen bij onze accomodatie.

Het klopt dat we bezig zijn onze accomodatie in een nieuw jasje te stoppen.
Helaas is 'volledig' gerenoveerd een ietsje te optimistisch vooruitzicht voor dit jaar, omdat ons hotel doorlopend open is en we veranderingswerken uitvoeren in verschillende stappen in functie van wat haalbaar is.

Voor het seizoen van 2018 werden volgende zaken in orde gebracht:

- Herschilderen van studio's aan de binnenkant waar nodig
- Opfrissingswerken aan de buitenkant van het hoofdgebouw
- Vernieuwen volledige keukenuitrusting in alle studio's

De badkamers staan zeker en vast op de agenda, maar we verkiezen die bij alle studio's van kop tot teen in één keer te vervangen, in plaats van de bestaande uitrusting een beetje op te lappen.
Dit is een serieuze investering voor ons, maar we zullen ongetwijfeld de werken uitvoeren.
Hopelijk kunnen we hiervoor rekenen op uw begrip, en laat dit u zeker niet om nog bij ons terug te komen, desondanks uw lage score.

Verder vinden we het vreemd dat er geen andere terrasstoelen meer beschikbaar waren.
We hebben in elk geval nog stoelen in reserve, waarschijnlijk gaat dit om een misverstand.

Hopelijk kunnen we u zeker nog eens terug bij ons verwelkomen.

Beoordeeld op 14 juli 2018

De accommodatie is verouderd maar de kamers zijn aangenaam ingericht. De hygiëne zou beter kunnen, bvb de matrasbeschermers waren vuil en zelfs met een onderlaken is dit niet aangenaam om op te slapen. Verder was er alles wat we nodig hadden...

Datum van verblijf: juli 2018
Stijn_Des, Front Office Manager van C-Hotels Zeegalm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2018

Beste gast

Hartelijk dank voor uw review.

Fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.
We hebben dit voorjaar veel aanpassingen gedaan in onze studio's: vernieuwen van de huisraad, andere accenten in de inrichting, kleine veranderingswerken.

Leuk om te horen dat dit u is opgevallen.

Spijtig van de matrasbeschermers...
We zullen die zeker vervangen door nieuwe bij de volgende schoonmaakbeurt!

Hopelijk kunnen we u gauw nog eens verwelkomen.

Beoordeeld op 11 juli 2018

Beste,

We hebben reeds meerdere malen verbleven in jullie studio’s en denken dat er wat verbeteringen mogelijk zijn, dit door een lichte achteruitgang door het intens gebruik maar ook door de hogere eisen men meer en meer stelt. Wat we zeker zouden vragen: haardroger in badkamer, plank weg boven bed ( misschien 2 kleinere op dezelfde hoogte maar naast bed), waterkoker, nog betere opvolging beschadigde zaken, ook iets warm bij ontbijt bvb spek of gebakken ei.
Voor de rest een prachtig concept, zeer betaalbaar, goed gelegen, ontbijt ok, parking gratis, wifi werkt goed,...
Spijtig dat niet alle gasten ook denken aan de andere, tweede nacht was wat lawaaierig.

Beoordeeld op 17 juni 2018

Goed gelegen hotelstudio's, je kan via de duinen snel op het strand geraken.
Badkamer was erbarmelijk: doucheknop zaten gaten in, 1 vd 2 koude kranen
macheerde niet, handdoekhanger was tot op de draad versleten en een matje
tegen koude voeten is bijna onmisbaar, zeker in de winter!
Maar dat allemaal nog tot daar aan toe. Het ergste was dat we bijna niet
geslapen hebben door nachtlawaai : 1 Pools koppel dat om 3 u 's nachts
zijn was aan het doen was, gebonk van een Frans gezin en in het kader
van het bierfestival hebben we het maar niet afgewacht dat we problemen
zouden krijgen met 4 buurmannen met Schotse rokken aan. Echt gebeurd!

Zeer jammer, want het concept op zich is prima, maar met een publiek dat
alleen maar zijn eigen goesting doet, wordt er zelfs geen basiskwaliteit
meer afgeleverd.

Kamertip: Als je rust wilt, neem dan een studio zonder al te veel buren of in een laagseizoen- periode....
Datum van verblijf: juni 2018
Stijn_Des, Front Office Manager van C-Hotels Zeegalm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Beste gast

Hartelijk dank voor uw review.

Het doet ons desondanks uw score veel plezier om te horen, dat u heeft gewaardeerd hoe we ons als Aparthotel profileren.
Wat de badkamers betreft, we zijn ons er zeker bewust van dat die aan vernieuwing toe zijn.
Dit staat in het kader van verbouwingswerken op onze agenda voor zeer binnenkort. We hopen dat u hierdoor zeker niet laat om nog eens bij ons te passeren.

Wat het nachtlawaai betreft, we hebben van verschillende gasten aanmerkingen hierover gekregen dit weekend.
Na de vrijdagnacht zijn we reeds op pad geweest, om de gasten die hiervoor verantwoordelijk waren even aan te spreken.
Uiteraard kunnen wij enkel als tussenpersoon optreden en rekenen we ergens op wederzijds respect.

Verder kunt u gerust telkens beroep doen op ons noodnummer om dergelijke zaken te melden.
We hebben 24/24 mensen ter beschikking staan die u kunnen helpen.

Hopelijk kunnen we u zeker nog eens bij ons verwelkomen, met veel plezier!