Beoordeeld op 17 juni 2018

Goed gelegen hotelstudio's, je kan via de duinen snel op het strand geraken.
Badkamer was erbarmelijk: doucheknop zaten gaten in, 1 vd 2 koude kranen
macheerde niet, handdoekhanger was tot op de draad versleten en een matje
tegen koude voeten is bijna onmisbaar, zeker in de winter!
Maar dat allemaal nog tot daar aan toe. Het ergste was dat we bijna niet
geslapen hebben door nachtlawaai : 1 Pools koppel dat om 3 u 's nachts
zijn was aan het doen was, gebonk van een Frans gezin en in het kader
van het bierfestival hebben we het maar niet afgewacht dat we problemen
zouden krijgen met 4 buurmannen met Schotse rokken aan. Echt gebeurd!

Zeer jammer, want het concept op zich is prima, maar met een publiek dat
alleen maar zijn eigen goesting doet, wordt er zelfs geen basiskwaliteit
meer afgeleverd.

Kamertip: Als je rust wilt, neem dan een studio zonder al te veel buren of in een laagseizoen- periode....
Datum van verblijf: juni 2018
Stijn_Des, Front Office Manager van C-Hotels Zeegalm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Beste gast

Hartelijk dank voor uw review.

Het doet ons desondanks uw score veel plezier om te horen, dat u heeft gewaardeerd hoe we ons als Aparthotel profileren.
Wat de badkamers betreft, we zijn ons er zeker bewust van dat die aan vernieuwing toe zijn.
Dit staat in het kader van verbouwingswerken op onze agenda voor zeer binnenkort. We hopen dat u hierdoor zeker niet laat om nog eens bij ons te passeren.

Wat het nachtlawaai betreft, we hebben van verschillende gasten aanmerkingen hierover gekregen dit weekend.
Na de vrijdagnacht zijn we reeds op pad geweest, om de gasten die hiervoor verantwoordelijk waren even aan te spreken.
Uiteraard kunnen wij enkel als tussenpersoon optreden en rekenen we ergens op wederzijds respect.

Verder kunt u gerust telkens beroep doen op ons noodnummer om dergelijke zaken te melden.
We hebben 24/24 mensen ter beschikking staan die u kunnen helpen.

Hopelijk kunnen we u zeker nog eens bij ons verwelkomen, met veel plezier!

Beoordeeld op 31 mei 2018 via mobiele applicatie

Voor een driedaags fietsbezoek aan Beaufort kozen we voor Zeegalm : ideaal gelegen om alles in lussen te bezoeken.
De dame aan de receptie was heel vriendelijk, parking voor auto’s en fietsen is voorzien. Het domein is niet ver van de zee, er vertrekt een mooi wandelpad door de duinen waarbij je op een kwartiertje in Middelkerke staat.
De studio was ok. Bij binnenkomst zijn rechts twee kasten en een uitgerekt keukentje (ok) tegen de muur geplakt . Links de badkamer en een raamloos ‘slaaphok’ met twee eenpersoonsbedden en povere verlichting.
De daaropvolgende ruimte loopt over de hele breedte. Hier bevinden zich een tweepersoonsbed en een tafeltje met twee stoelen. Het bed (goed) moet je zelf opmaken (dekbed lag in kast en rook muf). Tegen het raam lagen dode vliegen.
De studio is bedoeld voor vier mensen en dat is jammer, want daarvoor is hij te klein. Door de keuze van het ongezellige slaaphok neemt men een flinke hap uit de beschikbare ruimte en is er geen plaats voor een zithoek.
Er is een klein terrasje met twee zeteltjes.
Het ontbijt viel de eerste morgen tegen (brood was oudbakken), maar was de tweede dag prima in orde.
Vriendelijk personeel.
Ik zou zeggen: geschikt voor twee personen voor 1 à 2 nachten. Handig voor fietsers.
Tip: het domein mag kindvriendelijker, een kleine speeltuin en een kinderzwembadje zou door de ouders wrschlk heel erg geapprecieerd worden.

Datum van verblijf: mei 2018
Stijn_Des, Front Office Manager van C-Hotels Zeegalm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2018

Beste gast

Hartelijk dank voor uw bezoekje aan Zeegalm.

Tof dat u als pluspunten voor ons hotel denkt aan de vriendelijkheid, goede situering en gemakkelijke parkeermogelijkheid.
Het doet ons verder plezier te lezen, dat u ook over de studio goede feedback neerschrijft.

Omdat wij met de logies mikken op kleine gezinnen (max. 4 personen), vinden wij een afgesloten, donkere slaapruimte daarom zeer interessant. Ouders kunnen gebruik maken van het dubbele bed in de woonkamer, terwijl de kinderen rustig kunnen slapen in de slaapruimte.

Als Aparthotel bieden we lakenpakketten in de prijs aan, om het onze gasten extra makkelijk te maken. Voorheen was dit niet zo, en zorgde dit voor verwarring bij veel gasten. Het klopt dat de bedden niet zijn opgemaakt. Als u dit wenst, kunt u een volgende keer zeker beroep doen op onze hotelservice. Indien er iets scheelt me de dekbedden, geven we u met plezier een andere mee! Onze excuses dat die niet naar vers gewassen rook.

In het park is een speeltuin voorzien voor de kinderen. Het spijt ons te lezen, dat u hiervan niet op de hoogte was.
Het zwembad is helaas enkel open in juni en augustus, omdat het niet verwarmd wordt., anders zou u er zeker gebruik van kunnen maken.

We danken u van harte voor de aangehaalde suggesties, en zullen hier zeker rekening mee houden voor de toekomst.

Hopelijk kunnen we u zeker nog eens bij ons verwelkomen!
Het zou ons in elk geval veel plezier doen.

Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Leuk verblijf voor korte periode ,ontvangst Receptie vriendelijk . Mooie onderhouden domein, auto parking aan het verblijf . Keuken in orde , Badkamer ok , kleine tip douche Gordijn vervangen door Douche scherm .
Verwarming ok .

Groetjes Dirk V.L

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 1 mei 2018

Wij hebben reeds meerdere keren in deze studio's verbleven. Maar eerlijk gezegd gaan ze er ieder jaar op achteruit . Het was er heel vuil. De badkamer was verschrikkelijk .Koud en vuil (echt vuil ) De wc bleef lopen en de zitting was stuk. De frigo werkte heeeeel slecht. Schimmel in de gordijnen .Weinig huishoud materiaal. Echt een tegenvaller.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 3 april 2018

Bij aankomst bleken de bedden niet opgemaakt en waren er geen handdoeken aanwezig ondanks dat deze geboekt waren. Voor 3 personen was het ruim genoeg alleen jammer dat de vloer niet al te proper was en de koelkast was zeker aan vervanging toe, er was roest aanwezig aan de binnenkant. Er is een garage aanwezig alleen jammer dat je deze niet mag gebruiken. De badkamer kon ook een opfrissing gebruiken en de verwarming in de badkamer was stuk. De dekbedden zijn ook aan vernieuwing toe, er zaten gaten en gele vlekken op. Het ontbijt was wel heel verzorgd en er was keuze genoeg. Het personeel was wel heel vriendelijk.

Datum van verblijf: maart 2018
Stijn_Des, Front Office Manager van C-Hotels Zeegalm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2018

Beste gast

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review neer te schrijven over uw verblijf bij C-Aparthotel Zeegalm.

Super om te lezen dat u genoten heeft van uw ruime studio en ons verzorgde ontbijtbuffet met de glimlach.

Het is normaal dat de bedden niet zijn opgemaakt bij aankomst, omdat wij een aparthotel zijn.Bedlinnen wordt sowieso standaard voor u voorzien.
U kunt gerust optionele hoteldiensten zoals hotelservice bijboeken, om het u nog comfortabeler te maken.

In verband met de handdoeken, het spijt ons dat ze niet direct aanwezig waren bij u.
Hopelijk heeft een collega van de receptie dit snel kunnen oplossen.

In verband met de badkamers, wij zijn hiervan op de hoogte dat die vernieuwd dienen te worden. Dit staat op onze planning, maar is een omvangrijke klus, omdat alle studio's in één keer zullen gedaan worden.

Uit uw review kunnen we niet afleiden in welke studio u logeerde. Het zou voor ons veel betekenen, als u ons even een mailtje zou kunnen sturen met uw opmerkingen, zodat wij gelijk actie kunnen ondernemen voor de koelkast, donsdekens en kapotte verwarming.

We hopen u zeker en vast nog eens bij ons terug te zien!
Een fijn weekend verder.