TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 12 maart 2018

We hadden een nacht geboekt in het aparthotel met hotelservice.
Bij aankomst bleek dat we onze bedden zelf moesten opmaken en er geen handdoeken aanwezig waren.
We hadden extra betaald voor het ontbijt. Bij het binnenkomen van de eetruimte hing er een muffe geur en de muziek stond veel te luid. Het ontbijt was zeker niet zijn geld waard.

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Stijn_Des, Front Office Manager van C-Hotels Zeegalm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2018

Beste gast

Hartelijk dank voor uw verblijf en review.

Het spijt ons te horen, dat u hotelservice gereserveerd had, en de bedden niet opgemaakt waren bij aankomst en er geen handdoeken aanwezig waren. Waarschijnlijk zal dit een menselijke fout zijn van onze kant. Onze oprechte excuses voor het misverstand.
Hoewel zo'n zaken vergeten uiteraard uit den boze is, kunt u ons een volgende keer kunt u ons gerust gelijk contacteren, ook buiten de openingsuren van de receptie, om alles alsnog voor u in orde te maken.

We zullen de geur in de ontbijtzaal en het volume van de muziek nazien.
Van harte bedankt om dit even te melden.

Verder vragen we 10 euro per persoon voor het buffet 's ochtends. We proberen in functie van de prijs een eerlijk ontbijt aan te bieden.
Als u het de prijs niet waard vindt, kunt u gerust een volgende maal zeker beroep doen op onze broodjesservice.
Daags voordien bestelt u bij de receptie wat u wenst, en kunt u alles komen ophalen aan de receptie, tegen de democratische prijzen van de bakker om de hoek.

We hopen zeker dat uw ervaring u niet weerhoudt om nog een keer bij ons terug te komen.
Als u verder nog vragen zou hebben, horen we ze graag!

Beoordeeld op 17 februari 2018

Met 3 personen verbleven in een studio. Is inderdaad niet super groot maar al bij al voldoende, gezellige ruimte. Studio was ook net, kunnen er geen negatieve opmerking over maken. De ligging van de Zeegalm is ook prima tov duinen/zee. Voor herhaling vatbaar...

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

We hebben hier twee nachten gelogeerd. De ligging was voor ons perfect en de studio was groot genoeg voor ons drietjes. Maar jammer genoeg was de kamer niet erg proper. Veel spinnenweb en de bijhorende beestjes tussen de gordijnen en net boven het bed. De badkamer was allesbehalve. We hadden een inloopdouche maar de voegen van de vloer zaten volledig onder de schimmel. Dat was echt een afknapper. Dus ondanks de goede ligging en de zeer schappelijke prijs gaan wij hier niet meer terugkeren.

Datum van verblijf: december 2017
Stijn_Des, Front Office Manager van C-Hotels Zeegalm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2017

Beste gast

Hartelijk dank voor uw verblijf bij C-Aparthotel Zeegalm.
Leuk om te vernemen, dat u onze goede ligging in de duinen en studiootjes heeft gesmaakt.

Het spijt ons verschrikkelijk dat er spinnen + webben in uw studio waren bij aankomst. We liggen te midden van de duinen, en de diertjes vinden helaas ook soms de weg naar onze accomodatie.

Onze dienst Housekeeping probeert telkens een goede controle te doen op spinnenwebben, zeker met het koude weer buiten. We zullen hier in elk geval nog beter op letten.

Dat de voegen van de douche beschimmeld waren, dat kan echt niet. We zullen intern overleggen hoe we dit kunnen aanpakken, en aansluitend controles doen alle logies. Het hotel was gesloten tijdens de maanden november - december, en waarschijnlijk heeft vocht er zich opgestapeld.

Hopelijk kan onze goede prijszetting en ligging u zeker nog eens over de streep trekken om bij ons terug te komen. Voor de rest zorgen wij ongetwijfeld!

Beoordeeld op 4 november 2017 via mobiele applicatie

Samen met de hond op zeevakantie. Goede ligging op enkele minuutjes van het strand. Budgetvriendelijk en een aangename receptionniste aan het onthaal. Auto staat vlakbij de studio, deze is naar onze normen vrij klein maar heeft toch een apparte slaapkamer en een badkamer met bad/douche en wc.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 26 oktober 2017

Het personeel was vriendelijk en de kamer en diensten waren erg fijn. Heerlijk vers ontbijt en goed bereikbaar. Rustige omgeving en winkels goed bereikbaar. Wij waren er gebleven voor een weekendje Plopsaland met het gezin en dat was prima te doen op een kleine half uur afstand. Zeker voor herhaling vatbaar :-)

Kamertip: De familiestudio is ruim genoeg voor een gezin van 4 plus een baby en lekkere tuin met uitzicht op zwembad.
Datum van verblijf: oktober 2017