Beoordeeld op 25 februari 2020

We hadden een familie kamer, deze was ruim en zeer proper! Het zijn jonge, vriendelijke, behulpzame en oprechte uitbaatster.
Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Je krijgt onmiddellijk een glas vers fruitsap en kommetje met vers fruit. Uw eitje naar keuze wordt voor u gebakken.
Een echte aanrader!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Mooie, verzorgde, ruime kamers! Uitgebaat door een jong en enthousiast koppel. Lekker vers ontbijtbuffet. Ideale ligging voor een weekendje aan zee aan democratische prijzen.
Kamer was ruim groot genoeg voor een gezin met 4 personen.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 5 juni 2019

Supervriendelijke gastvrouw. Buitenzicht is wat gedemodeerd maar kamers zijn hedendaags en kraaknet. Een super ontbijt dat je zelden zal tegen komen; héél uitgebreid. Het enige minpuntje zijn de trappen naar de 2de verdieping (39).
Zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Zo mogelijk 1ste verdieping gezien de trappen.
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 28 april 2019

Alleen al voor het ontbijt zou ik absoluut willen terugkomen. Heel gastvrije ontvangst, zeer nette kamer en kingsize bed ! Ook bij late aankomst : geen probleem, mits een telefoon tje vooraf. Parking vlak voor de deur Heerlijk.

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 maart 2019

Wij zijn alleen maar gaan ontbijten. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening door de eigenaars en een zeer propere en gezellige ontbijtruimte. Het ontbijt was heel uitgebreid en zeer lekker! We zijn de volgende ochtend terug geweest... Een echte aanrader.

Datum van verblijf: maart 2019