BennyJ

Allesbehalve budgetvriendelijk

1,0 van 5 bollen3 aug 2023 beoordeeld
Wij vonden het allesbehalve een budgetvriendelijk hotel, misleidende foto’s op de website, misleidende informatie op de website: de voordelige bijboeking van -25% bleek een leugen, 15,- euro parking per dag (onbewaakt) ipv 7,- euro, een zeer sober ontbijt, een dubbelbed met één zijde tegen de muur, het ontbreken van een ijskastje, slechts 1 stoel.
Een enkel pluspunt: de vriendelijkheid van het personeel
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met een partner
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.8 km van Ibis Budget Oostende Airport
    Restaurant
      4.3 km van Ibis Budget Oostende Airport
      Meer hotels in Middelkerke bekijken
      Beoordeeld op 12 juni 2023

Heb geprobeerd om via CADEAUBOX.BE een booking te doen in het IBIS Budget Oostende Airport.
      Niettegenstaande CADEAUBOX.BE claimt dat dit hotel een partner is van hen, is het gewoon niet mogelijk om via dar kanaal daar een booking te doen.
      Het hotel zelf deelde me mee dat er nog plaatsen waren, doch zei ook dat ik moet boeken via CAEDAUXBOX.BE. Wat dus niet werkt...
      HEEL SLECHTE SERV ICE van CADEAUXBOX en ik geef dit uiteraard via
      verschillende kanalen door...

Datum van verblijf: juni 2023
      Beoordeeld op 15 mei 2023

Ideaal hotel voor een kort verblijf, goede matrassen propere kamer en heel stil!
      Het ontbijt is prima, vriendelijk en behulpzaam personeel.
      Als het mooi weer is kan men op het terras genieten van een drankje!

Kamertip: Ideaal voor kort verblijf!
      Datum van verblijf: april 2023
      Beoordeeld op 16 oktober 2022

Ik neem dit hotel wel vaker en normaal gesproken ben ik best tevreden, je krijgt wat je verwacht, basic comfort en over het algemeen wel vriendelijk personeel en je wordt vlot geholpen. Echter ben ik zeer teleurgesteld over mijn laatste verblijf van 5 oktober. Ik wou namelijk snachts nog wat te drinken kopen maar er was niemand te bespeuren, normaal gesproken treffen we steeds iemand aan de receptie aan ook snachts (of moeten we hooguit een minuutje of 2-3 wachten) echter nu liep ik meer dan een half uur rond te kijken maar was er niemand te zien, zoiets kan toch niet, ook toen ik wat later nog eens ging kijken was er nog steeds niemand te zien.

Datum van verblijf: oktober 2022
      • Reistype: Reisde alleen
      Hotel- cmanager, Owner van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2022

Beste Astrid,
      Bedankt voor uw beoordeling.

Fijn dat het comfort van uw kamer naar wens was. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten. We vinden het enigszins vreemd dat er niemand was in de nacht. Er is normaal gezien 24/7 iemand aanwezig die u zou moeten kunnen helpen. We kijken na wat er is misgelopen. Onze excuses hiervoor.

Met warme groeten,

Beoordeeld op 11 september 2022

Een eenvoudig bekertje was niet aanwezig in de badkamer. Ook de handdoeken waren van een klein formaat. Het is een bewuste keus om voor dit hotel te kiezen en ik weet niet meer of ik dit de volgende keer zal doen.

Datum van verblijf: september 2022
      Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
      Hotel- cmanager, Owner van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2022

Beste gast,
      Bedankt voor uw feedback.

We vinden het jammer dat u niet geheel tevreden was over uw verblijf, onze excuses voor het ongemak. Uw opmerkingen staan genoteerd en bespreken we intern.

Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw onder onze gasten rekenen.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 16 juli 2022

3 bollen is gemiddeld en 4 is heel goed. Ik zou eerder GOED als score geven. Als opmerkingen: tafels worden na gebruik niet proper gemaakt, te hoge vensterramen alleen de lucht te zien en kan alleen maar op kier gezet, hoofdkussen zelf rook vuil en was bevlekt. Handdoeken op gelegd. Eten in restaurant is opgewarmd en daardoor te duur in vergelijking met resto iets verder met terras. Ook de drank €1duurder. 🙄
      Buiten dat ben ik toch tevreden er te mogen verblijven.😊 Ik ga nog terug maar haal dan, ter plaatsen, de puntjes wel op met de manager.😉
      Nog een puntje: als alleenstaande moet ik bijna zoveel betalen als voor twee personen. 😥

Datum van verblijf: juli 2022
      • Reistype: Reisde alleen
      Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
      Hotel- cmanager, Owner van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2022

Dag Yvonne,
      Bedankt voor je feedback.

Fijn dat u onze ligging en ons personeel als pluspunten heeft ervaren. Onze excuses dat de kamer niet werd opgeruimd tijdens uw verblijf. Vanwege covid-19 zijn we echter gebonden aan protocollen en mogen wij de kamers niet poetsen totdat de gasten zijn uitgecheckt. Sorry voor het ongemak.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.