ibis Budget
Hotels.com
Beoordeeld op 7 mei 2022

Kamers zijn niet al te groot en er is geen kleerkast beschikbaar. Kamers en gemeenschappelijke ruimtes zijn netjes. Ligging is rustig en personeel is vriendelijk. Een verzorgd IBIS ontbijt. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Perfect hotel voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2022

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.

Wat fijn om te lezen dat uw verblijf aan uw wensen voldeed. We zijn ook erg blij dat u tevreden bent over de netheid van onze kamers en ons heerlijke ontbijt. Bedankt om onze gunstige prijs-kwaliteitverhouding in de verf te zetten! Het spijt ons echter dat u de kamer wat aan de kleine kant vond, desalniettemin hopen we dat u heeft genoten van uw verdere verblijf.
Ons team dankt u voor het compliment!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 17 oktober 2021

dit was de tweede keer dat we hier een weekendje verbleven
het was ons goed bevallen de eerste keer dus maar weer keertje geboekt
ivm de corona wel wat aangepaste regelingen maar het was ons weer goed bevallen
redelijk ontbijt goede prijs alom een aanrader

Datum van verblijf: juli 2021
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2021

Beste,

Wat een leuke en positieve review!
We hopen dat u van uw verblijf heeft kunnen genieten en graag verwelkomen wij u een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 30 augustus 2021

Goeie ontvangst aan receptie maar het personeel die instaat voor onderhoud en keuken totaal niet vriendelijk. Kamer veel te klein om met 3 te verblijven. Achter het inklapbed veel vuiligheid.
Ontbijt is gewoon basic maar niks op aan te merken. Goed voor een eenmalige ervaring.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2021

Beste Ann,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.

Het verheugt ons dat u onze ligging als een pluspunt opgeeft.
Wat jammer dat u de kamer een beetje te klein vond. De standaardkamers hebben een oppervlakte van 14m2.
Gastvrijheid is voor ons een belangrijke prioriteit en we bespreken uw review dan ook intern. Hopelijk was uw verblijf verder naar wens.

We ontvangen u in de toekomst graag opnieuw voor een betere ervaring.

Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 18 augustus 2021

één nachtje geboekt. Vriendelijk ontvangst, ruime parking ( 7€/dag ). Kamer is klein, basic maar alle comfort is aanwezig. Weinig lawaai van de andere gasten. Hadden eigen hoofdkussens mee Lift aanwezig. Ontbijt is simpel maar meer dan voldoende ( stok)brood, toast, verschillende soorten beleg, yoghurt, musli, hard gekookt ei....Ruimte mag wat meer aankleding.. Bij mooi weer kan je buiten eten. Tevens staat er op dit moment een grote tent. 's Avonds mogelijkheid tot nuttigen van kleine snack ( pasta pizza ). Kleine bar aanwezig. Bewaakte fietsstalling. Ligt eerder bij Middelkerke dan bij Oostende. Prima verblijf voor korte periode, voor langer zou ik toch iets meer luxe kiezen of betere ligging ....Maar toch voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2021

Beste gast,
Vriendelijk dank voor je positieve beoordeling van je verblijf in ons hotel.

Het doet ons plezier dat wij als team hebben kunnen bijdragen tot een aangenaam verblijf, net als ons smaakvolle ontbijt. Jammer dat de kamers voor u te klein waren, we zijn blij dat alles verder echter naar wens was.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 22 juli 2021

we werden goed ontvangen en kregen voldoende uitleg en aan de balie waren ze heel vriendelijk.
de kamer was in orde en ook bedankt dat we op de gelijkvloers mochten overnachten.
Het ontbijtbuffet op de zondag was ook heel goed verzorgd en lekker

Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde met vrienden