ann19722021

Ideale ligging maar in het hotel heeft men enkele werkpunten

3,0 van 5 bollen29 aug 2021 beoordeeld
Goeie ontvangst aan receptie maar het personeel die instaat voor onderhoud en keuken totaal niet vriendelijk. Kamer veel te klein om met 3 te verblijven. Achter het inklapbed veel vuiligheid.
Ontbijt is gewoon basic maar niks op aan te merken. Goed voor een eenmalige ervaring.
Datum van verblijf: augustus 2021
2,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 13 sep 2021
Beste Ann,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.

Het verheugt ons dat u onze ligging als een pluspunt opgeeft.
Wat jammer dat u de kamer een beetje te klein vond. De standaardkamers hebben een oppervlakte van 14m2.
Gastvrijheid is voor ons een belangrijke prioriteit en we bespreken uw review dan ook intern. Hopelijk was uw verblijf verder naar wens.

We ontvangen u in de toekomst graag opnieuw voor een betere ervaring.

1.8 km van Ibis Budget Oostende Airport
5.5 km van Ibis Budget Oostende Airport
    5.5 km van Ibis Budget Oostende Airport
    Meer hotels in Middelkerke bekijken
    Beoordeeld op 18 augustus 2021

één nachtje geboekt. Vriendelijk ontvangst, ruime parking ( 7€/dag ). Kamer is klein, basic maar alle comfort is aanwezig. Weinig lawaai van de andere gasten. Hadden eigen hoofdkussens mee Lift aanwezig. Ontbijt is simpel maar meer dan voldoende ( stok)brood, toast, verschillende soorten beleg, yoghurt, musli, hard gekookt ei....Ruimte mag wat meer aankleding.. Bij mooi weer kan je buiten eten. Tevens staat er op dit moment een grote tent. 's Avonds mogelijkheid tot nuttigen van kleine snack ( pasta pizza ). Kleine bar aanwezig. Bewaakte fietsstalling. Ligt eerder bij Middelkerke dan bij Oostende. Prima verblijf voor korte periode, voor langer zou ik toch iets meer luxe kiezen of betere ligging ....Maar toch voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: augustus 2021
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
    Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2021

Beste gast,
    Vriendelijk dank voor je positieve beoordeling van je verblijf in ons hotel.

Het doet ons plezier dat wij als team hebben kunnen bijdragen tot een aangenaam verblijf, net als ons smaakvolle ontbijt. Jammer dat de kamers voor u te klein waren, we zijn blij dat alles verder echter naar wens was.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 22 juli 2021

we werden goed ontvangen en kregen voldoende uitleg en aan de balie waren ze heel vriendelijk.
    de kamer was in orde en ook bedankt dat we op de gelijkvloers mochten overnachten.
    Het ontbijtbuffet op de zondag was ook heel goed verzorgd en lekker

Datum van verblijf: juli 2021
    Beoordeeld op 6 juli 2021

Wij hebben via een cadeaubox twee nachtjes in dit hotel geboekt.

Heel basic. Kleine kamer en badkamer. Met een raam op de eerste verdieping. Kan wel niet open, dus niet te verluchten. Ontbijt is heel basic, jammer genoeg te benutten op de kamer die daar eigenlijk niet toe leent. Maar in coronatijden is dat wat het is.

Vanuit het hotel, wandel je zo een wandelpark binnen, kan je zo over de dijk naar het strand en zit je zo in de KMO-zone van de stad.

Een gemengd gevoel. Het is geen aangenaam hotel om van een hotel te genieten, maar louter om te overnachten en om van hieruit uitstapjes te doen, voldoet het zeker wel.

Datum van verblijf: april 2021
    Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2021

Beste gast,
    Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Fijn dat u tevreden was over onze ligging. Wat jammer echter dat uw kamer daarnaast niet aan uw verwachtingen voldeed. Aarzel niet om ons personeel te contacteren bij problemen, waar mogelijk helpen zij graag om uw verblijf aangenamer te maken.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 27 april 2021 via mobiele applicatie

Via een bongobon een overnachting gereserveerd. Goed basic hotel. Enkel nu we in deze Corona-pandemie tijd op onze kamer een ontbijt moeten nuttigen, zou het handig zijn bijvoorbeeld 1 à 2 plooistoelen te voorzien aan het bureau. Dat is makkelijker dan op het bed te moeten zitten. De fietsen die verhuurd worden, zijn erg goed. En van de vliegtuigen hebben wij geen last gehad. Dit was véél minder lawaai dan wij gewoon zijn in onze woonplaats (straaljagers).

Datum van verblijf: april 2021
    Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2021

Beste gast,
    Bedankt voor uw feedback.

Het doet ons veel plezier te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf in ons hotel. We zijn blij te lezen dat jullie comfortabel hebben kunnen fietsen met de fietsen die we te huur aanbieden. Onze gasten hebben inderdaad niet veel geluidsoverlast van de nabijgelegen luchthaven.
    Bedankt voor de tip van de plooistoelen. Aarzel zeker niet om tijdens uw verblijf ons receptieteam te contacteren bij een eventueel probleem of vraag. Wij trachten indien mogelijk steeds een oplossing te bieden.

Met vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Beoordeeld op 30 juni 2020 via mobiele applicatie

Met mijn vriend heb ik hier een nacht geboekt via vakantieveilingen voor €37,50 plus €2,50 toeristenbelasting. We hadden kamer 250 op de 2e verdieping. Kleine kamer en badkamer, echt heel basic. Er zat een velux dakraam in maar deze zat voor mij zo hoog (ik ben 1.67) dat ik niet naar buiten kon kijken behalve naar de lucht.
    Alles was verder wel netjes schoon. Parkeren kostte €7 op de parkeerplaats van het hotel, dit hebben we niet gedaan en de auto aan de overkant op de gratis parkeerplaats van de supermarkt neergezet.
    We hebben 2x een ontbijtje bijgeboekt van €10 p.p. Toen we ‘s morgens bij t buffet aankwamen was de keuze echt heel beperkt. Er waren mini croissantjes en brood. Qua beleg was er jam, nutella, kaas, salami en cereals met melk. Ik miste echter wel een optie zoals fruit of gewone yoghurt? Er was thee en koffie (cappuchino was erg lekker). En fruitsap uit een automaat. Ik nam de sinaasappelsap maar deze was helaas niet vers en uit een pak, dat proef je. Nu denk je vast: niks mis met dit ontbijt toch, want het is budget. Klopt, maar maak de prijs er dan ook naar! €10 p.p. vind ik echt not done voor wat je ervoor krijgt. Prijs-kwaliteitverhouding is niet goed!

Datum van verblijf: juni 2020
    Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2020

Beste Chubbie1986,
    Bedankt voor uw review.

Fijn te lezen dat onze netheid en koffie aan uw verwachtingen voldeden. Over het algemeen wordt onze prijs-kwaliteitsverhouding door onze gasten enorm gewaardeerd en we vinden het jammer dat u dit anders heeft ervaren. Het ontbijt hebben we met zorg samengesteld maar we nemen uw feedback ter harte. Hopelijk kijkt u toch met plezier op uw verblijf in Oostende terug!

Met vriendelijke groeten,