Leg de laagste prijs van deze websites vast
ibis Budget
TripadvisorUS$ 75
Booking.comUS$ 75
Expedia.comUS$ 75
Priceline
TravelocityUS$ 75
Beoordeeld op 22 juli 2021

we werden goed ontvangen en kregen voldoende uitleg en aan de balie waren ze heel vriendelijk.
de kamer was in orde en ook bedankt dat we op de gelijkvloers mochten overnachten.
Het ontbijtbuffet op de zondag was ook heel goed verzorgd en lekker

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 6 juli 2021

Wij hebben via een cadeaubox twee nachtjes in dit hotel geboekt.

Heel basic. Kleine kamer en badkamer. Met een raam op de eerste verdieping. Kan wel niet open, dus niet te verluchten. Ontbijt is heel basic, jammer genoeg te benutten op de kamer die daar eigenlijk niet toe leent. Maar in coronatijden is dat wat het is.

Vanuit het hotel, wandel je zo een wandelpark binnen, kan je zo over de dijk naar het strand en zit je zo in de KMO-zone van de stad.

Een gemengd gevoel. Het is geen aangenaam hotel om van een hotel te genieten, maar louter om te overnachten en om van hieruit uitstapjes te doen, voldoet het zeker wel.

Datum van verblijf: april 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2021

Beste gast,
Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Fijn dat u tevreden was over onze ligging. Wat jammer echter dat uw kamer daarnaast niet aan uw verwachtingen voldeed. Aarzel niet om ons personeel te contacteren bij problemen, waar mogelijk helpen zij graag om uw verblijf aangenamer te maken.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 27 april 2021 via mobiele applicatie

Via een bongobon een overnachting gereserveerd. Goed basic hotel. Enkel nu we in deze Corona-pandemie tijd op onze kamer een ontbijt moeten nuttigen, zou het handig zijn bijvoorbeeld 1 à 2 plooistoelen te voorzien aan het bureau. Dat is makkelijker dan op het bed te moeten zitten. De fietsen die verhuurd worden, zijn erg goed. En van de vliegtuigen hebben wij geen last gehad. Dit was véél minder lawaai dan wij gewoon zijn in onze woonplaats (straaljagers).

Datum van verblijf: april 2021
Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2021

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

Het doet ons veel plezier te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf in ons hotel. We zijn blij te lezen dat jullie comfortabel hebben kunnen fietsen met de fietsen die we te huur aanbieden. Onze gasten hebben inderdaad niet veel geluidsoverlast van de nabijgelegen luchthaven.
Bedankt voor de tip van de plooistoelen. Aarzel zeker niet om tijdens uw verblijf ons receptieteam te contacteren bij een eventueel probleem of vraag. Wij trachten indien mogelijk steeds een oplossing te bieden.

Met vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Beoordeeld op 30 juni 2020 via mobiele applicatie

Met mijn vriend heb ik hier een nacht geboekt via vakantieveilingen voor €37,50 plus €2,50 toeristenbelasting. We hadden kamer 250 op de 2e verdieping. Kleine kamer en badkamer, echt heel basic. Er zat een velux dakraam in maar deze zat voor mij zo hoog (ik ben 1.67) dat ik niet naar buiten kon kijken behalve naar de lucht.
Alles was verder wel netjes schoon. Parkeren kostte €7 op de parkeerplaats van het hotel, dit hebben we niet gedaan en de auto aan de overkant op de gratis parkeerplaats van de supermarkt neergezet.
We hebben 2x een ontbijtje bijgeboekt van €10 p.p. Toen we ‘s morgens bij t buffet aankwamen was de keuze echt heel beperkt. Er waren mini croissantjes en brood. Qua beleg was er jam, nutella, kaas, salami en cereals met melk. Ik miste echter wel een optie zoals fruit of gewone yoghurt? Er was thee en koffie (cappuchino was erg lekker). En fruitsap uit een automaat. Ik nam de sinaasappelsap maar deze was helaas niet vers en uit een pak, dat proef je. Nu denk je vast: niks mis met dit ontbijt toch, want het is budget. Klopt, maar maak de prijs er dan ook naar! €10 p.p. vind ik echt not done voor wat je ervoor krijgt. Prijs-kwaliteitverhouding is niet goed!

Datum van verblijf: juni 2020
Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2020

Beste Chubbie1986,
Bedankt voor uw review.

Fijn te lezen dat onze netheid en koffie aan uw verwachtingen voldeden. Over het algemeen wordt onze prijs-kwaliteitsverhouding door onze gasten enorm gewaardeerd en we vinden het jammer dat u dit anders heeft ervaren. Het ontbijt hebben we met zorg samengesteld maar we nemen uw feedback ter harte. Hopelijk kijkt u toch met plezier op uw verblijf in Oostende terug!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 14 maart 2020

ik heb geboekt via vakantie veilingen 36 euro + administratiekosten .
2 X 10 euro voor ontbijt bijgeboekt + 15 euro parking bijgeboekt dit alles voor 1 nacht.
we kregen kamer 250 2de verdieping , op de hoek van hotel , het was een klein kamertje met een 2 persoons- bed erin ,alles zeer bassic ! hoeveel alles netjes was!
vergelijk het met een kamer van de gevangenis , met toilet en douche , wel netjes.
S'morgen was het ontbijt vreselijk , geen broodjes of stokbrood -we kregen gewoon brood waarschijnlijk uit de diepvries en opgewarmd in de micro-oven ,van buiten warm ,van binnen ijs koud , de fruitsap was op ,dan maar appelsap, uiteindelijk zijn we teleurgesteld vertrokken richting oostende stad. Nu kunt je zeggen je moet niet boeken via vakantie veilingen voor het goedkoop , uiteindelijk hebben we tot meer dan 71 euro betaald ,voor die prijs vindt je een beter hotel in oostende . dit is gebeurd op 11/03/2020 groetjes

Kamertip: kamer 250 luidruchtig door wind
Datum van verblijf: maart 2020