lieven

rampzalig verblijf

2,0 van 5 bollen14 mrt 2020 beoordeeld
ik heb geboekt via vakantie veilingen 36 euro + administratiekosten .
2 X 10 euro voor ontbijt bijgeboekt + 15 euro parking bijgeboekt dit alles voor 1 nacht.
we kregen kamer 250 2de verdieping , op de hoek van hotel , het was een klein kamertje met een 2 persoons- bed erin ,alles zeer bassic ! hoeveel alles netjes was!
vergelijk het met een kamer van de gevangenis , met toilet en douche , wel netjes.
S'morgen was het ontbijt vreselijk , geen broodjes of stokbrood -we kregen gewoon brood waarschijnlijk uit de diepvries en opgewarmd in de micro-oven ,van buiten warm ,van binnen ijs koud , de fruitsap was op ,dan maar appelsap, uiteindelijk zijn we teleurgesteld vertrokken richting oostende stad. Nu kunt je zeggen je moet niet boeken via vakantie veilingen voor het goedkoop , uiteindelijk hebben we tot meer dan 71 euro betaald ,voor die prijs vindt je een beter hotel in oostende . dit is gebeurd op 11/03/2020 groetjes
Datum van verblijf: maart 2020
Kamertip: kamer 250 luidruchtig door wind
3,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.8 km van Ibis Budget Oostende Airport
    Restaurant
      4.3 km van Ibis Budget Oostende Airport
      Meer hotels in Middelkerke bekijken
      Beoordeeld op 24 februari 2020

Kamers zouden iets groter mogen zijn zodat het bed niet tegen de muur hoeft te staan. Bij een bepaalde leeftijd is het niet zo gemakkelijk om zo in een bed te geraken. De hoofdkussens hadden ook iets dikker mogen zijn. Misschien toch andere hoofdkussens aanschaffen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
      Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2020

Beste Jenny,

Bedankt voor uw review, het doet ons plezier dat uw verblijf bij ons naar wens was.
      We noteren uw opmerking over de kussens en bieden onze excuses aan voor het ongenoegen van de plaatsing van het bed.
      We hopen u evengoed in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 19 februari 2020

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
      Zeer proper hotel en eetzaal.
      Simpel maar goed ontbijt.
      Alles voldoende en werd ook optijd aaangevuld.
      Grote, fijne bedden in een piekfijne kamer.
      We komen hier zeker nog terug.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
      Beoordeeld op 17 februari 2020

We sliepen op de tweede verdieping en hadden een kamer met een velux. Die zit behoorlijk hoog, dus ik kon niet naar buiten kijken (ik ben niet groot). De kamer was klein, maar alles is nieuw en proper. Kussens en dekbed ideaal, de matras was wel al wat doorgelegen, wat je goed merkt als je een buikslaper bent.

Het ontbijt was lekker met oa verse pistolets en de ontbijtruimte is mooi aangekleed.
      Ook leuk is dat je ook 's avonds iets kan eten in de bar (hebben we zelf niet uitgeprobeerd)

Er zijn enkele gezelschapsspelletjes en kleurpotloden ter beschikking in de bar/ontbijtruimte.

Enig minpunt: men rekent 7€ aan om op de parking van het hotel te parkeren, dit vind ik not done. Je kan dit wel omzeilen door aan de overkant van het rond punt op de parking van de winkels te parkeren.

Datum van verblijf: februari 2020
      Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2020

Beste Joke,
      vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

Het doet ons plezier dat we u kon den bekoren met onze moderne kamer en lekker ontbijt. Wel jammer dat de kamer aan de kleine kant was voor u. Hopelijk zorgde dat voor geen al te groot ongemak. Uw opmerking over de matras nemen we zeker mee, maar we begrijpen dat elke gast dat anders ervaart. Onze parking is inderdaad betalend, maar voor slechts 7 euro per dag staat uw auto veilig geparkeerd. Rondom het hotel wordt nog wel gratis parking aangeboden. Hopelijk was uw verblijf verder naar wens en mogen we u een volgende keer opnieuw verwelkomen!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 20 januari 2020 via mobiele applicatie

De kamer was heel klein eigelijk te klein voor 3. Niet iedereen kon uit bed tenzij ge over de andere klimt. Het was ook amper gepoetst. Er zat al schimmel in de douche. Duur voor wat het is. Weinig keuze in ontbijt. Er was geen ventilatie. Was ook veel geluid van de kamers rond ons. Je kon de gesprekken zo volgen.

Datum van verblijf: januari 2020
      Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2020

Beste Bianca,
      We bedanken u voor uw feedback.

We vinden het spijtig dat u niet tevreden was met de prijs-kwaliteitverhouding, hierbij onze excuses daarvoor. Uw opmerking over het bed en de schoonmaak nemen we mee, bedankt voor het naar voren brengen van deze verbeteringspunten. Aarzel een volgende keer niet om uw bevindingen met onze medewerkers van de receptie te bespreken. We hadden graag ter plaatse een oplossing geboden, uw comfort hebben we hoog in het vaandel. We hopen dat jullie desalniettemin plezierige herinneringen aan uw verblijf hebben hebben overgehouden en staan een volgende keer weer graag voor u klaar!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 5 december 2019 via mobiele applicatie

Juist terug van een 2 daags verblijf , fijne verblijf gehad.! Vriendelijk personeel en vooral de netheid is toch een must !
      Bij vraag of we een tweede hoofdkussen konden krijgen was dit geen probleem en onmiddellijk opgelost !
      Enig minpuntje,s de parking 7€ pd is prijzig , ook het ontbijt was in orde , al zouden de croissantjes minder mogen gebakken worden voorts niets op te merken !
      Over de plaatsing van Tv zoals voorgaand al werd opgemerkt , zou idd een andere plaats mogen krijgen !
      Zeker voor herhaling vatbaar !

Datum van verblijf: december 2019
      Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Beste Luc,
      Hartelijk dank voor uw review.

Wat fijn dat u genoten heeft van de netheid van ons hotel, de aangeboden service en ons uitgebreid ontbijt. Leuk ook dat u de professionaliteit van ons personeel benadrukt, we delen de complimenten zeker met ons team. Jammer dat de prijs van de parking niet aan uw verwachtingen voldeed, wij proberen nochtans marktconforme prijzen te hanteren. We kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw te verwelkomen!

Hartelijke groeten,