jennyverbestel
Bierbeek, België

KAMER - PLAATS BED

4,0 van 5 bollen24 feb 2020 beoordeeld
Kamers zouden iets groter mogen zijn zodat het bed niet tegen de muur hoeft te staan. Bij een bepaalde leeftijd is het niet zo gemakkelijk om zo in een bed te geraken. De hoofdkussens hadden ook iets dikker mogen zijn. Misschien toch andere hoofdkussens aanschaffen.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 26 feb 2020
Beste Jenny,

Bedankt voor uw review, het doet ons plezier dat uw verblijf bij ons naar wens was.
We noteren uw opmerking over de kussens en bieden onze excuses aan voor het ongenoegen van de plaatsing van het bed.
We hopen u evengoed in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten.

5.6 km van Ibis Budget Oostende Airport
      Restaurant
      Meer hotels in Middelkerke bekijken
      Beoordeeld op 19 februari 2020

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
      Zeer proper hotel en eetzaal.
      Simpel maar goed ontbijt.
      Alles voldoende en werd ook optijd aaangevuld.
      Grote, fijne bedden in een piekfijne kamer.
      We komen hier zeker nog terug.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
      Beoordeeld op 17 februari 2020

We sliepen op de tweede verdieping en hadden een kamer met een velux. Die zit behoorlijk hoog, dus ik kon niet naar buiten kijken (ik ben niet groot). De kamer was klein, maar alles is nieuw en proper. Kussens en dekbed ideaal, de matras was wel al wat doorgelegen, wat je goed merkt als je een buikslaper bent.

Het ontbijt was lekker met oa verse pistolets en de ontbijtruimte is mooi aangekleed.
      Ook leuk is dat je ook 's avonds iets kan eten in de bar (hebben we zelf niet uitgeprobeerd)

Er zijn enkele gezelschapsspelletjes en kleurpotloden ter beschikking in de bar/ontbijtruimte.

Enig minpunt: men rekent 7€ aan om op de parking van het hotel te parkeren, dit vind ik not done. Je kan dit wel omzeilen door aan de overkant van het rond punt op de parking van de winkels te parkeren.

Datum van verblijf: februari 2020
      Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2020

Beste Joke,
      vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

Het doet ons plezier dat we u kon den bekoren met onze moderne kamer en lekker ontbijt. Wel jammer dat de kamer aan de kleine kant was voor u. Hopelijk zorgde dat voor geen al te groot ongemak. Uw opmerking over de matras nemen we zeker mee, maar we begrijpen dat elke gast dat anders ervaart. Onze parking is inderdaad betalend, maar voor slechts 7 euro per dag staat uw auto veilig geparkeerd. Rondom het hotel wordt nog wel gratis parking aangeboden. Hopelijk was uw verblijf verder naar wens en mogen we u een volgende keer opnieuw verwelkomen!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 20 januari 2020 via mobiele applicatie

De kamer was heel klein eigelijk te klein voor 3. Niet iedereen kon uit bed tenzij ge over de andere klimt. Het was ook amper gepoetst. Er zat al schimmel in de douche. Duur voor wat het is. Weinig keuze in ontbijt. Er was geen ventilatie. Was ook veel geluid van de kamers rond ons. Je kon de gesprekken zo volgen.

Datum van verblijf: januari 2020
      Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2020

Beste Bianca,
      We bedanken u voor uw feedback.

We vinden het spijtig dat u niet tevreden was met de prijs-kwaliteitverhouding, hierbij onze excuses daarvoor. Uw opmerking over het bed en de schoonmaak nemen we mee, bedankt voor het naar voren brengen van deze verbeteringspunten. Aarzel een volgende keer niet om uw bevindingen met onze medewerkers van de receptie te bespreken. We hadden graag ter plaatse een oplossing geboden, uw comfort hebben we hoog in het vaandel. We hopen dat jullie desalniettemin plezierige herinneringen aan uw verblijf hebben hebben overgehouden en staan een volgende keer weer graag voor u klaar!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 5 december 2019 via mobiele applicatie

Juist terug van een 2 daags verblijf , fijne verblijf gehad.! Vriendelijk personeel en vooral de netheid is toch een must !
      Bij vraag of we een tweede hoofdkussen konden krijgen was dit geen probleem en onmiddellijk opgelost !
      Enig minpuntje,s de parking 7€ pd is prijzig , ook het ontbijt was in orde , al zouden de croissantjes minder mogen gebakken worden voorts niets op te merken !
      Over de plaatsing van Tv zoals voorgaand al werd opgemerkt , zou idd een andere plaats mogen krijgen !
      Zeker voor herhaling vatbaar !

Datum van verblijf: december 2019
      Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Beste Luc,
      Hartelijk dank voor uw review.

Wat fijn dat u genoten heeft van de netheid van ons hotel, de aangeboden service en ons uitgebreid ontbijt. Leuk ook dat u de professionaliteit van ons personeel benadrukt, we delen de complimenten zeker met ons team. Jammer dat de prijs van de parking niet aan uw verwachtingen voldeed, wij proberen nochtans marktconforme prijzen te hanteren. We kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw te verwelkomen!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 25 november 2019 via mobiele applicatie

Hier verbleven in November, wat toch ver buiten het hoogseizoen is.

Eigenlijk geen negatieve dingen te melden. De kamer was klein maar netjes. Tv kijken is niet zo simpel gezien de positie van de televisie. De bagage kan je onder het bed kwijt. De badkamer was klein, kan je zeker met twee niet in, maar ruime douche en netjes.
      Het ontbijt was ok, niet veel keuze, maar ik verwacht dat allemaal niet van een budget hotel.

Ik vond echter de prijs te hoog voor wat je krijgt. Voor 20 euro meer per nacht heb je een hotel in centrum Oostende met een ruimere kamer en een meer uitgebreid ontbijt (in het laagseizoen). Bovendien moesten we nog eens 7 euro betalen voor de parking. Een klein flesje water was 3 euro aan de receptie. Voor een budget hotel vond ik dat allemaal duur.

Verlaag de prijs met 10 a 20 euro per nacht + maak de parking gratis voor gasten en dan is dit hotel zeker een aanrader.. Nu te duur voor wat het was.

Datum van verblijf: november 2019

Beste gast,
      hartelijk dank voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u tevreden was met de netheid van de kamer en dat u genoten heeft van onze comfortabele douches. Wel jammer dat de prijs-kwaliteitverhouding niet helemaal naar wens was. Onze gasten moeten inderdaad betalen voor de parking, maar zo kunnen wij u wel garanderen dat uw auto veilig geparkeerd staat. Wij noteren uw verdere opmerkingen en zullen die intern bespreken om onze service nog te verbeteren.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst opnieuw van dienst zijn. Met vriendelijke groeten,