Beoordeeld op 20 januari 2020 via mobiele applicatie

De kamer was heel klein eigelijk te klein voor 3. Niet iedereen kon uit bed tenzij ge over de andere klimt. Het was ook amper gepoetst. Er zat al schimmel in de douche. Duur voor wat het is. Weinig keuze in ontbijt. Er was geen ventilatie. Was ook veel geluid van de kamers rond ons. Je kon de gesprekken zo volgen.

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2020

Beste Bianca,
We bedanken u voor uw feedback.

We vinden het spijtig dat u niet tevreden was met de prijs-kwaliteitverhouding, hierbij onze excuses daarvoor. Uw opmerking over het bed en de schoonmaak nemen we mee, bedankt voor het naar voren brengen van deze verbeteringspunten. Aarzel een volgende keer niet om uw bevindingen met onze medewerkers van de receptie te bespreken. We hadden graag ter plaatse een oplossing geboden, uw comfort hebben we hoog in het vaandel. We hopen dat jullie desalniettemin plezierige herinneringen aan uw verblijf hebben hebben overgehouden en staan een volgende keer weer graag voor u klaar!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 5 december 2019 via mobiele applicatie

Juist terug van een 2 daags verblijf , fijne verblijf gehad.! Vriendelijk personeel en vooral de netheid is toch een must !
Bij vraag of we een tweede hoofdkussen konden krijgen was dit geen probleem en onmiddellijk opgelost !
Enig minpuntje,s de parking 7€ pd is prijzig , ook het ontbijt was in orde , al zouden de croissantjes minder mogen gebakken worden voorts niets op te merken !
Over de plaatsing van Tv zoals voorgaand al werd opgemerkt , zou idd een andere plaats mogen krijgen !
Zeker voor herhaling vatbaar !

Datum van verblijf: december 2019
Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Beste Luc,
Hartelijk dank voor uw review.

Wat fijn dat u genoten heeft van de netheid van ons hotel, de aangeboden service en ons uitgebreid ontbijt. Leuk ook dat u de professionaliteit van ons personeel benadrukt, we delen de complimenten zeker met ons team. Jammer dat de prijs van de parking niet aan uw verwachtingen voldeed, wij proberen nochtans marktconforme prijzen te hanteren. We kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw te verwelkomen!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 25 november 2019 via mobiele applicatie

Hier verbleven in November, wat toch ver buiten het hoogseizoen is.

Eigenlijk geen negatieve dingen te melden. De kamer was klein maar netjes. Tv kijken is niet zo simpel gezien de positie van de televisie. De bagage kan je onder het bed kwijt. De badkamer was klein, kan je zeker met twee niet in, maar ruime douche en netjes.
Het ontbijt was ok, niet veel keuze, maar ik verwacht dat allemaal niet van een budget hotel.

Ik vond echter de prijs te hoog voor wat je krijgt. Voor 20 euro meer per nacht heb je een hotel in centrum Oostende met een ruimere kamer en een meer uitgebreid ontbijt (in het laagseizoen). Bovendien moesten we nog eens 7 euro betalen voor de parking. Een klein flesje water was 3 euro aan de receptie. Voor een budget hotel vond ik dat allemaal duur.

Verlaag de prijs met 10 a 20 euro per nacht + maak de parking gratis voor gasten en dan is dit hotel zeker een aanrader.. Nu te duur voor wat het was.

Datum van verblijf: november 2019

Beste gast,
hartelijk dank voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u tevreden was met de netheid van de kamer en dat u genoten heeft van onze comfortabele douches. Wel jammer dat de prijs-kwaliteitverhouding niet helemaal naar wens was. Onze gasten moeten inderdaad betalen voor de parking, maar zo kunnen wij u wel garanderen dat uw auto veilig geparkeerd staat. Wij noteren uw verdere opmerkingen en zullen die intern bespreken om onze service nog te verbeteren.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst opnieuw van dienst zijn. Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 6 november 2019

+ Goed hotel voor een verblijf te Oostende.
+ Prijs / kwaliteit ontbijt
+ Op wandelafstand van een tramhalte
+ Eigen grote parking
- Als mindervalide parking ook betalend
- Prijs van flesje water (1/2 liter) aan receptie = 3€ !

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2019

Beste Dirk,
Fijn dat u de tijd nam voor uw beoordeling.

We zijn content dat onze prijs-kwaliteitverhouding aan uw verwachtingen voldeed en dat u ons aanbeveelt als een goed hotel. Uw minpuntjes staan genoteerd, bedankt voor de feedback. Bij een volgend bezoek aan Oostende verwelkomen we u met plezier opnieuw!

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 20 oktober 2019

Niets was teveel alles verliep vlekkeloos mooie kamers net wat en koppel nodig heeft was aanwezig.Niet ver van het strand en de tramhalte.Ook net over de straat waren er voldoende winkels om je niet te vervelen.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2019

Beste gast,
Wat leuk dat u deze enthousiaste reactie met ons deelt.

Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel, de nette kamers en de faciliteiten in de buurt. Bij een volgend bezoek aan Oostende staan we opnieuw voor u klaar!

Met vriendelijke groeten,