eileenswanderlust
De Haan, België

Iets te duur voor een budget hotel

3,0 van 5 bollen25 nov 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Hier verbleven in November, wat toch ver buiten het hoogseizoen is.

Eigenlijk geen negatieve dingen te melden. De kamer was klein maar netjes. Tv kijken is niet zo simpel gezien de positie van de televisie. De bagage kan je onder het bed kwijt. De badkamer was klein, kan je zeker met twee niet in, maar ruime douche en netjes.
Het ontbijt was ok, niet veel keuze, maar ik verwacht dat allemaal niet van een budget hotel.

Ik vond echter de prijs te hoog voor wat je krijgt. Voor 20 euro meer per nacht heb je een hotel in centrum Oostende met een ruimere kamer en een meer uitgebreid ontbijt (in het laagseizoen). Bovendien moesten we nog eens 7 euro betalen voor de parking. Een klein flesje water was 3 euro aan de receptie. Voor een budget hotel vond ik dat allemaal duur.

Verlaag de prijs met 10 a 20 euro per nacht + maak de parking gratis voor gasten en dan is dit hotel zeker een aanrader.. Nu te duur voor wat het was.
Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 10 dec 2019
Beste gast,
hartelijk dank voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u tevreden was met de netheid van de kamer en dat u genoten heeft van onze comfortabele douches. Wel jammer dat de prijs-kwaliteitverhouding niet helemaal naar wens was. Onze gasten moeten inderdaad betalen voor de parking, maar zo kunnen wij u wel garanderen dat uw auto veilig geparkeerd staat. Wij noteren uw verdere opmerkingen en zullen die intern bespreken om onze service nog te verbeteren.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst opnieuw van dienst zijn. Met vriendelijke groeten,

• Expedia.com
    Aan het strand
    Restaurant
    Meer hotels in Middelkerke bekijken
    Beoordeeld op 6 november 2019

+ Goed hotel voor een verblijf te Oostende.
    + Prijs / kwaliteit ontbijt
    + Op wandelafstand van een tramhalte
    + Eigen grote parking
    - Als mindervalide parking ook betalend
    - Prijs van flesje water (1/2 liter) aan receptie = 3€ !

Datum van verblijf: november 2019
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
    Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2019

Beste Dirk,
    Fijn dat u de tijd nam voor uw beoordeling.

We zijn content dat onze prijs-kwaliteitverhouding aan uw verwachtingen voldeed en dat u ons aanbeveelt als een goed hotel. Uw minpuntjes staan genoteerd, bedankt voor de feedback. Bij een volgend bezoek aan Oostende verwelkomen we u met plezier opnieuw!

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 20 oktober 2019

Niets was teveel alles verliep vlekkeloos mooie kamers net wat en koppel nodig heeft was aanwezig.Niet ver van het strand en de tramhalte.Ook net over de straat waren er voldoende winkels om je niet te vervelen.

Datum van verblijf: oktober 2019
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
    Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2019

Beste gast,
    Wat leuk dat u deze enthousiaste reactie met ons deelt.

Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel, de nette kamers en de faciliteiten in de buurt. Bij een volgend bezoek aan Oostende staan we opnieuw voor u klaar!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 9 oktober 2019

Bij t inchecken krijg je een code voor toegang tot kamer en parking (+7€) Dat was dan ook het enige moment dat we 'personeel' gezien hebben. Om een koffie in de bar te kunnen drinken moesten we zelf terug de dame aan de receptie aanspreken. Bij t uitchecken zelfs daar niemand te zien. Kleine kamer en badkamer tot daar aan toe want het was maar om 1 nachtje te slapen; Maar dat dat kamertje dan helemaal niks verluchting heeft is wél een minpunt. Warm en duf als je er binnenkomt en de venster kan geen millimeter open, waardoor al snel een eng benauwd gevoel. Gevolg : met zn 2en een hele nacht liggen woelen, hoofdpijn en slecht geslapen.
    Het ontbijt is basic.

Datum van verblijf: oktober 2019

Beste Ernavr62

Het spijt ons dat uw verblijf niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. Gastvrijheid dragen wij hoog in het vaandel en we zullen uw opmerkingen dan ook bespreken met ons team. Het is inderdaad niet mogelijk om de vensters verder dan 10 cm te openen, dit voor veiligheidsredenen. Verder willen we u wel graag meedelen dat elke kamer voorzien is van airco. Hopelijk mogen we u in de toekomst nog eens ontvangen.

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 27 september 2019

Vorige week (en de week ervoor) gelogeerd in Ibis Oostende.
    Ik zat daar anderhalve week voor mijn werk.
    De (volgens sommige) wat kleinere Kamer maakte mij niets uit ik had de kamer alleen maar nodig om te slapen en voor de persoonlijke hygiene.
    de eerste week ging redelijk. al had het vrouwelijk personeelslid op (ik geloof woensdag of donderdag) haar ...periode. wat een stuk chagrijn.

de tweede week was nog minder.
    dinsdag`smorgens werd ik wakker met bedwantsen op mijn matras en kussen
    na er twee doodgedrukt te hebben zag ik er nog meer.
    snel alles opgepakt en bij de balie beneden gezegd dat ik een andere kamer wilde omdat ik bedwantsen had.

ER KON NOG NIET EENS SORRY VANAF

dit deed mij vermoeden dat dit wel vaker voorkomt

Wij aten ook elke avond in het hotel.
    Dit eten werd door een Cateraar bereid, en in het hotel opgewarmd.
    Althans dat was de bedoeling.
    Vorige week woensdag Lasagne.........Kokend hete borden met daarop koud/lauwe lasagne
    Op donderdag aardappelgratin andijvie en worst...........stond voor ons klaar in een au bain-marie bak

HET PRINCIPE VAN EEN AU BAIN-MARIE BAK IS DAT JE ER VOLDOENDE WATER INDOET ZODAT HET ETEN OOK WARM WORDT/BLIJFT

al met al geen periode om fijn op terug te kijken

en ik ben er nog niet.....
    de afgelopen twee nachten heb ik bijna geen oog dicht gedaan
    ze hebben schijnbaar bij IBIS Oostende zoveel bedwantsen dat ik er een aantal mee naar huis mocht nemen.

dus vanmiddag maar even bij een ongedierte bestrijder langsgeweest
    en dat gaat mij minimaal twee maal € 95,- kosten

ben benieuwd of ik die rekening bij Ibis kan presenteren

Datum van verblijf: september 2019
    • Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 24 september 2019

Het is en nieuw en proper hotel. Kamer is klein maar toilet, douche en bed zijn schoon. Alles is er aanwezig. Ruime afgesloten parkeerplaats. Deze kost € 7,-- per 24 uur. Personeel is vriendelijk en ik kom al om 12 uur gebruik maken van de kamer. De code die je ontvangt als sleutel voor de kamer is ook de code van de slagboom om van de parkeerplaats weg te rijden.

Kamers op de tweede verdieping hebben alleen een dakraam waardoor naar buiten kijken bijna niet mogelijk is. Kamer is best klein en omdat er alleen een dakraam is voelt het echt klein. Ontbijt was voldoende maar de hoeveelheid mensen die kwamen ontbijten kon de ontbijtruimte niet aan waardoor mensen buiten moesten zitten.

Datum van verblijf: september 2019
    Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2019

Beste gast,
    Hartelijk dank voor uw feedback.

Wij appreciëren uw mooie woorden enorm! Fijn om te horen dat u een prima verblijf had bij ons. Wel jammer dat u minder tevreden was met de grootte van uw kamer. Geef bij het reserveren gerust uw voorkeur door voor een kamer die zich niet op de tweede verdieping bevindt. Wij noteren ook uw opmerking over het ontbijt. U mag ook altijd informeren aan de receptie wanneer de rustigere ontbijttijden zijn. We hopen dat u verder een zeer aangenaam verblijf had bij ons. Een volgende keer staan we weer met plezier voor u klaar!

Vriendelijke groeten,