Steven v
Teralfene, België

niet correct in het omgaan met hun klanten

2,0 van 5 bollen29 aug 2019 beoordeeld
Dit zal waarschijnlijk het enige hotel zijn waar je 2 kamers van 3 laat annuleren en 2 kamers van 2 in de plaats neemt en toch 80€ meer moet betalen.+ 21€ voor de parking. Het ontbijtbuffet + de voorziene ruimte is veel te klein voor het aantal gasten en doordat je zelf een eitje moet koken is er een meteen een file aan het povere buffet. idem dito aan het koffiemachine. Ik heb dit met de vriendelijke dame aan de receptie besproken en ze zou dit voorleggen aan haar manager , helaas kreeg ik tot op heden geen feedback. voor +/- 150€ per kamer mag je beter verwachten toch ? IBIS steekt zijn kop in het zand.
Datum van verblijf: augustus 2019
Kamertip: wie graag een teleurstelling oploopt kan hier terecht.
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 30 aug 2019
Beste Steven,
We danken u voor uw feedback.

We betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden was over onze service. De kamers die u op de dag van aankomst boekte waren inderdaad duurder dan diegene die u een tijd eerder boekte. Onze prijzen kunnen namelijk stijgen bij een drukke bezetting, wat het geval was toen u aankwam. We waren nagenoeg volzet en hebben u nog de laatste twee kamers kunnen aanbieden, met €10 korting per kamer. Verder klopt het dat gasten bij het ontbijt zelf hun eitje koken, aangezien wij een budgethotel zijn en wij niet genoeg personeel hebben om dit te doen. Normaal gesproken zijn er in Ibis Budget Hotels zelfs geen eitjes beschikbaar bij het ontbijt en doorgaans zijn onze gasten ook erg tevreden over deze service, maar we begrijpen dat iedereen hier een andere voorkeur in heeft.

1.8 km van Ibis Budget Oostende Airport
      Aan het strand
      Restaurant
      Meer hotels in Middelkerke bekijken
      Beoordeeld op 26 juli 2019

Goed geslapen in een compacte kamer met gratis Wi-Fi en een redelijk ontbijt ( mogelijkheid gebakken ei ontbrak alleen gekookte eieren beschikbaar) Dicht bij bushalte/kusttram dus goede verbindingsmogelijkheden.

Datum van verblijf: juli 2019
      • Reistype: Reisde alleen
      Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
      Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Het doet ons goed om te lezen dat de overnachting naar wens was. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 13 juli 2019

Echt een "budget" hotel. Zeer kleine kamer, zonder enige kast of rek, beperkt doch voldoende keuze bij ontbijt.
      Pro : ruime en goedkope parking, overdekte fietsenstalling met mogelijkheid tot opladen batterij, gratis WiFi, propere kamer, zeer vriendelijk onthaal, rustig gelegen niet te ver van de zee.

Datum van verblijf: juli 2019
      Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2019

Beste gast,

Heel erg bedankt voor uw review en uw feedback over onze locatie en onze parking.

Wat jammer dat de grootte van onze kamers en ons ontbijt voor u een minpunt waren. Al onze kamers hebben een grootte van 14m², een correcte standaard binnen ons IBIS Budget aanbod. U mag ons ook altijd suggesties geven omtrent het ontbijt. Naar de toekomst toe kunnen we eventueel nog nieuwe dingen toevoegen aan ons huidige aanbod. We begrijpen dat u graag een kast had gehad op de kamer. We zijn een Ibis Budget hotel en zijn voornamelijk richten op gasten die op doorreis zijn.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 2 juli 2019

Alles O.K. Ontbijt was zeer goed en uitgebreid. Kamer was proper. Een halve meter breder zou ideaal geweest zijn, zodat je langs beide zijden langs het bed kon. Spiegel in lift was vuil en na 3 dagen nog vuiler. Nochtans namen ook het poetspersoneel de lift!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
      Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Beste gast,

Heel erg bedankt voor uw review. We begrijpen dat u de kamer wat te klein vond, al doet het ons wel plezier dat u tevreden was over de netheid. Verder willen we ons ervoor excuseren dat de spiegel in de lift niet schoon was, we zullen dit zeker met ons onderhoudsteam bespreken. Ten slotte lezen we wel met plezier dat het ontbijt gesmaakt heeft en we hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 28 juni 2019 via mobiele applicatie

Dit nieuwe hotel ligt in een buitenwijk tussen Raversijde en Middelkerke,midden de campings en broederlijk naast de vele ‘baan’winkels.Toch heb je hier een duinoversteek op enkele honderden meters en een mooi natuurgebied om te wandelen.
      Hotel ligt onder de aanvlieg/opstijgroute van Oostende AirPort wat wel eens wakkerschrikken is bij een nachtelijke vliegbeweging.Er zijn evenwel heel weinig jets die deze luchthaven dagdagelijks aandoen,dus dit is geen nadeel...ik zou het zelfs een supplementaire attractie noemen.Kamers zijn compact maar zitten vol architectonische spitsvondigheden wat betreft plaatsbenutting.Hier en daar wel een enkele misser zoals bv de tv die evenwijdig aan de lange zijde van het bed is opgehangen zodat je in een hoek van 90° naar tv moet kijken ofwel haaks in je bed dient te gaan zitten.Voor kleinere mensen is het (vaste,onverstelbare) bevestigingspunt van de doucheslang veel te hoog opgehangen...Het meubilair en vloer heeft nu reeds (nochtans recente constructie) te lijden onder slijtage. Ontbijt is basic,maar zeer ok voor deze budget klasse.
      In het “seizoen” dient men 7€/dag te betalen voor het gebruik van de nochtans ruime parking.Zo wil men dagtoeristen die hiervan gebruik zouden maken ontmoedigen (maar straft men anderzijds de reeds betalende hotelgast).Gelukkig zijn er in de onmiddellijke nabijheid gratis alternatieven mits wat spitsvondigheid.
      Al bij al toch een valabel alternatief voor duurdere hotels in Oostende/Middelkerke.

Reistype: Reisde alleen
      Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2019

Beste Tenope,
      bedankt voor uw uitgebreide recensie.

Het verheugt ons dat u genoten heeft van uw verblijf en dat ons lekker ontbijt u gesmaakt heeft. We noteren uw opmerkingen en hopen u bij een volgend bezoek aan Oostende opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 11 juni 2019

Dit hotel is niet slecht maar erg basic: goede matras op het bed maar gewoon slechte hoofdkussens. De badkamer is erg klein - geen plaats voor 2 personen -, wel proper, zeer laag waterdebiet zodat je eigenlijk niet je haar kan wassen. Afzuigsysteem werkt niet.
      Tv in de slaapkamer, maar kan je alleen bekijken door dwars in je bed te gaan liggen.
      De kamers zijn proper, maar erg erg basic.
      Ontbijt was goed, ook basic. Zitruimte voor het ontbijt : stoeltjes zonder rugleuning zijn ook weer "erg basic".
      Onthaal en vriendelijkheid van het personeel was goed.

Kamertip: Wij hadden een kamer op het einde van de gang, wat erg rustig was.
      Datum van verblijf: juni 2019
      Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2019

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat u niet tevreden was over onze prijs-kwaliteitsverhouding. Twijfel zeker niet om ons team aan te spreken bij problemen met de douche of het afzuigsysteem, zij proberen graag een oplossing voor u te voorzien. We hopen dat u daarnaast toch nog wat genoten heeft van uw verblijf in Oostende.

Met warme groeten,