TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 2 juli 2019

Alles O.K. Ontbijt was zeer goed en uitgebreid. Kamer was proper. Een halve meter breder zou ideaal geweest zijn, zodat je langs beide zijden langs het bed kon. Spiegel in lift was vuil en na 3 dagen nog vuiler. Nochtans namen ook het poetspersoneel de lift!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Beste gast,

Heel erg bedankt voor uw review. We begrijpen dat u de kamer wat te klein vond, al doet het ons wel plezier dat u tevreden was over de netheid. Verder willen we ons ervoor excuseren dat de spiegel in de lift niet schoon was, we zullen dit zeker met ons onderhoudsteam bespreken. Ten slotte lezen we wel met plezier dat het ontbijt gesmaakt heeft en we hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 28 juni 2019 via mobiele applicatie

Dit nieuwe hotel ligt in een buitenwijk tussen Raversijde en Middelkerke,midden de campings en broederlijk naast de vele ‘baan’winkels.Toch heb je hier een duinoversteek op enkele honderden meters en een mooi natuurgebied om te wandelen.
Hotel ligt onder de aanvlieg/opstijgroute van Oostende AirPort wat wel eens wakkerschrikken is bij een nachtelijke vliegbeweging.Er zijn evenwel heel weinig jets die deze luchthaven dagdagelijks aandoen,dus dit is geen nadeel...ik zou het zelfs een supplementaire attractie noemen.Kamers zijn compact maar zitten vol architectonische spitsvondigheden wat betreft plaatsbenutting.Hier en daar wel een enkele misser zoals bv de tv die evenwijdig aan de lange zijde van het bed is opgehangen zodat je in een hoek van 90° naar tv moet kijken ofwel haaks in je bed dient te gaan zitten.Voor kleinere mensen is het (vaste,onverstelbare) bevestigingspunt van de doucheslang veel te hoog opgehangen...Het meubilair en vloer heeft nu reeds (nochtans recente constructie) te lijden onder slijtage. Ontbijt is basic,maar zeer ok voor deze budget klasse.
In het “seizoen” dient men 7€/dag te betalen voor het gebruik van de nochtans ruime parking.Zo wil men dagtoeristen die hiervan gebruik zouden maken ontmoedigen (maar straft men anderzijds de reeds betalende hotelgast).Gelukkig zijn er in de onmiddellijke nabijheid gratis alternatieven mits wat spitsvondigheid.
Al bij al toch een valabel alternatief voor duurdere hotels in Oostende/Middelkerke.

Reistype: Reisde alleen
Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2019

Beste Tenope,
bedankt voor uw uitgebreide recensie.

Het verheugt ons dat u genoten heeft van uw verblijf en dat ons lekker ontbijt u gesmaakt heeft. We noteren uw opmerkingen en hopen u bij een volgend bezoek aan Oostende opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 11 juni 2019

Dit hotel is niet slecht maar erg basic: goede matras op het bed maar gewoon slechte hoofdkussens. De badkamer is erg klein - geen plaats voor 2 personen -, wel proper, zeer laag waterdebiet zodat je eigenlijk niet je haar kan wassen. Afzuigsysteem werkt niet.
Tv in de slaapkamer, maar kan je alleen bekijken door dwars in je bed te gaan liggen.
De kamers zijn proper, maar erg erg basic.
Ontbijt was goed, ook basic. Zitruimte voor het ontbijt : stoeltjes zonder rugleuning zijn ook weer "erg basic".
Onthaal en vriendelijkheid van het personeel was goed.

Kamertip: Wij hadden een kamer op het einde van de gang, wat erg rustig was.
Datum van verblijf: juni 2019
Hotel-cmanager, Elisabeth Langbeen, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2019

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat u niet tevreden was over onze prijs-kwaliteitsverhouding. Twijfel zeker niet om ons team aan te spreken bij problemen met de douche of het afzuigsysteem, zij proberen graag een oplossing voor u te voorzien. We hopen dat u daarnaast toch nog wat genoten heeft van uw verblijf in Oostende.

Met warme groeten,

Beoordeeld op 6 juni 2019

Deze week verbleef ik voor werk in Ibis Budget in Oostende. Het kamertje was erg klein, maar ze hadden elke millimeter benut: een extra (opklapbaar) bed in een kast, het bureau kon weggeklikt worden, het bed tegen de wand.
De kwaliteit was goed, het ontbijt wat summier, maar voldoende. Een aanrader, zeker voor de prijs! En...gratis parkeren!
De omgeving was niet bijster mooi, eerder een industriegebied.

Kamertip: Geen idee...mijn kamer was al toegewezen. De omgeving was niet bijster mooi
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2019

Beste Bask,
Bedank voor uw feedback.

Het doet ons veel plezier dat u ons aanbeveelt, dat doet ons erg goed!

We zijn ook erg verheugd dat het u is opgevallen dat we de ruimtes van onze kamers zo goed mogelijk benutten.

Wel jammer dat u ondanks de goede kwaliteit, de keuze van ons continentale ontbijt wat minder vond, maar we hebben uw opmerking genoteerd en we zullen zeker kijken hoe we dit nog meer kunnen variëren.

Ons hotel is inderdaad iets afgelegen, dat heeft als voordeel dat er gratis parkeerplaatsen beschikbaar zijn en dat u optimaal van uw nachtrust kunI genieten.

We hopen dat u tijdens uw werk van uw welverdiende nachtrust heeft genoten en we ontvangen u bij een volgend bezoek aan Oostende graag opnieuw!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 22 mei 2019

De rolstoeltoegankelijke kamer op de 2e verdieping, is heel goed bruikbaar.
Het bed is onderrijdbaar met tillift.
Het bed is comfortabel, niet te hard maar ook niet te zacht.
Het kussen is eerder aan de zachte kant.
Tussen het voeteinde van het bed en de wand van de badkamer, is de ruimte voldoende.
De badkamer is goed uitgerust, op maat van personen met een handicap.
Dit is een mooi voorbeeld van een toegankelijk hotel!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Bert Degryse, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2019

Geachte gast,
Vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

Wat is het fijn dat u tevreden was met het comfort van uw kamer en dat u de toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers een grote meerwaarde voor u kon betekenen. Het comfort van onze gasten is een top prioriteit voos ons en het verheugt ons dat alles naar wens was. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw onder onze gasten rekenen.

Met hartelijke groet,

Bert Degryse, General Manager