703bask
Dordrecht, Nederland

Kleine kamers, iedere millimeter benut. Gratis parkeren!

4,0 van 5 bollen6 jun 2019 beoordeeld
Deze week verbleef ik voor werk in Ibis Budget in Oostende. Het kamertje was erg klein, maar ze hadden elke millimeter benut: een extra (opklapbaar) bed in een kast, het bureau kon weggeklikt worden, het bed tegen de wand.
De kwaliteit was goed, het ontbijt wat summier, maar voldoende. Een aanrader, zeker voor de prijs! En...gratis parkeren!
De omgeving was niet bijster mooi, eerder een industriegebied.
Datum van verblijf: juni 2019
Kamertip: Geen idee...mijn kamer was al toegewezen. De omgeving was niet bijster mooi
Reistype: Bezocht voor zaken
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 8 jun 2019
Beste Bask,
Bedank voor uw feedback.

Het doet ons veel plezier dat u ons aanbeveelt, dat doet ons erg goed!

We zijn ook erg verheugd dat het u is opgevallen dat we de ruimtes van onze kamers zo goed mogelijk benutten.

Wel jammer dat u ondanks de goede kwaliteit, de keuze van ons continentale ontbijt wat minder vond, maar we hebben uw opmerking genoteerd en we zullen zeker kijken hoe we dit nog meer kunnen variëren.

Ons hotel is inderdaad iets afgelegen, dat heeft als voordeel dat er gratis parkeerplaatsen beschikbaar zijn en dat u optimaal van uw nachtrust kunI genieten.

We hopen dat u tijdens uw werk van uw welverdiende nachtrust heeft genoten en we ontvangen u bij een volgend bezoek aan Oostende graag opnieuw!

Met vriendelijke groeten,

Restaurant
  • Booking.com
0.0 km van Ibis Budget Oostende Airport
Bar/lounge
Mooie design kamers, leuke badkamers, toffe gastvrouw.
5.1 km van Ibis Budget Oostende Airport
Geen aanbetaling vereist
5.5 km van Ibis Budget Oostende Airport
Aan het strand
Photo of the whole room
    5.5 km van Ibis Budget Oostende Airport
    Meer hotels in Middelkerke bekijken
    Beoordeeld op 22 mei 2019

De rolstoeltoegankelijke kamer op de 2e verdieping, is heel goed bruikbaar.
    Het bed is onderrijdbaar met tillift.
    Het bed is comfortabel, niet te hard maar ook niet te zacht.
    Het kussen is eerder aan de zachte kant.
    Tussen het voeteinde van het bed en de wand van de badkamer, is de ruimte voldoende.
    De badkamer is goed uitgerust, op maat van personen met een handicap.
    Dit is een mooi voorbeeld van een toegankelijk hotel!

Datum van verblijf: mei 2019
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
    Hotel-cmanager, Bert Degryse, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2019

Geachte gast,
    Vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

Wat is het fijn dat u tevreden was met het comfort van uw kamer en dat u de toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers een grote meerwaarde voor u kon betekenen. Het comfort van onze gasten is een top prioriteit voos ons en het verheugt ons dat alles naar wens was. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw onder onze gasten rekenen.

Met hartelijke groet,

Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Hier verbleven voor 1 nachtje alvorens te vertrekken vanaf de luchthaven van Oostende. We wilden de vakantie goed inzetten met een aperitiefje. Voor een gin-tonic (Bombay!) was het maar liefst € 17,50! Een Aperol daarentegen kostte slechts € 5, maar achteraf bleek dat we daar nog de helft van een cava en de helft van het spuitwater moesten bij tellen. Hoe misleidend! We gingen dan maar voor een witte wijn, maar die was jammer genoeg op. Logisch, want iedereen neemt wellicht wijn met die prijzen. Uiteindelijk een witte Martini genomen. Die werd ingeschonken in een longdrink glas en met veel ijs. Na letterlijk 3 slokken was de Martini op. Ibis Budget?? Laat mij niet lachen!

Datum van verblijf: maart 2019
    Hotel-cmanager, Bert Degryse, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2019

Beste Annelies,

Bedankt voor uw reactie. We betreuren het enorm dat u onze prijzen voor het aperitief te hoog vond, wij proberen nochtans marktconforme prijzen te hanteren. Hopelijk had u daarnaast nog een aangenaam verblijf.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 3 maart 2019 via mobiele applicatie

We waren met 3 en hadden een ruime kamer heel mooi en nieuw hotel. Goed ontbijt alleen is de ontbijt ruimte wat klein. Goed bereikbaar en veel parking. Is gelegen aan een straat met veel verschillende winkels

Datum van verblijf: februari 2019
    Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

Beste Bianca,

We danken u voor uw enthousiaste feedback.
    Wat is het fijn om deze perfecte score in ontvangst te mogen nemen! Het verheugt ons dat alles naar wens was. Op sommige momenten kan het inderdaad wat drukker zijn in de ontbijtruimte waardoor het wat klein kan aanvoelen. Bij uw volgend bezoek staan we weer helemaal voor u klaar!

Met hartelijke groet,

Beoordeeld op 26 februari 2019

heel goed hotel, dicht bij de luchthaven. vriendelijk personeel en ontvangst. vlug inchecken. proper, verzorgde kamer. ideaal voor overnachting. goede gratis wifi. terugkeren waard. er ligt zelfs een shoppingcentrum in de buurt

Kamertip: op voorhand reserveren
    • Reistype: Reisde voor zaken
    Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2019

Beste akamai346

Hartelijk bedankt voor uw review en perfecte score. Wat is het fijn om te lezen dat alles aan uw verwachtingen voldeed en dat we zo konden zorgen voor een geslaagd verblijf in Oostende. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen!

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 22 februari 2019

Heel vriendelijke en hulpvaardige mensen aan de receptie.
    Kamer nogal klein, maar voor deze prijs best OK.
    Geen bar alleen een automaat met eten en drinken.
    Volgende maand zou er bar komen.
    Ontbijt was heel goed, met gebakken eieren en worstjes zou het volledig in orde zijn.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
    Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Budget Oostende Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019

Beste gast,

Fijn dat de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel niet onopgemerkt is gebleven!

Wij danken u voor het schrijven van deze uitgebreide review.

De tip over het ontbijt zullen wij meenemen ter verbetering van onze ontbijt-service.
    Wij heten u bij een volgende bezoek weer van harte welkom.