Beoordeeld op 15 februari 2020

Alle je van rust houd en niet in een druk centrum wil slapen, je houd van strand- en duinwandelingen dan is dit de ideale uitvalsbasis, wil je wat verder dan sta je op emkele minuten aan een tramhalte, we werden heel vriendelijk ontvangen en naar de kamer geleid,de kamer was niet groot maar smaakvol en met oog voor detail ( valentijn) ingericht, het ontbijt op valentijnsdag was echt super maar ook de dag later het ontbijtbuffet was zeer goed, telkens werd er vers fruitsap, fruitsla en een eitje naar keuze gebracht terwijl er eigenlijk al keuze genoeg was, kortom een plaats om terug te keren.
Als ik dan toch heel kritisch mag zijn, het enige minpunt was de nogal gehorige airco/ verwarming.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 25 januari 2020

Na een mooie strandwandeling hier een dagsoep gegeten. Was mooi geserveerd, klassieke muziek op de achtergrond, vriendelijke bediening en niet duur. Het was in de kerstperiode dus ook mooie kerstversiering. Een aanrader

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 november 2019 via mobiele applicatie

Belle dune met 2 sterren is veel meer waard. Zaakvoerder Jan heeft oog voor detail en voor zijn gasten. Ontbijt perfect,kamer zeer goed onderhouden. Mooie renovatie met behoud van originele structuren. Nog nooit een tas koffie gedronken met zoveel extra 's, super.
Belle dune is meer dan een aanrader waard.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2019

De kamer was nogal klein, maar door alle andere pluspunten gaan we daar zeker niet over muggeziften.
Het ontbijt was overheerlijk, der service echt top. Vriendelijk onthaal.
Meer dan zijn geld waar. In de toekomst gaan we daar zeker nog verblijven. Geen twijfel mogelijk.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Kleinschalige accomodatie vlakbij de zeedijk, op het uiterste puntje van Middelkerke. Prima ontbijt in mooie ruimte. Gerenoveerde kamers hebben stevige bedden en rustige locatie garandeert goede nachtrust. Badkamer oogt wat ouder maar het sanitair is volledig in orde. Alles is netjes en er is zelfs airco op de kamers, koffie en thee en een minibar. Wifi is ok. Makkelijk dat er parkeer plaatsen zijn voor de deur.
Geen idee waarom dit hotelletje slechts 2* heeft maar voor deze (laagseizoen) prijs mag men niet meer verwachten.

Datum van verblijf: maart 2019