TripAdvisor

“Verrassend culinair genot”
Beoordeling van VLASS Puur Gastronomie

VLASS Puur Gastronomie
Geclassificeerd als nr. 1 van 114 Restaurants in Middelkerke
Beschrijving: Op een zucht van duin en strand serveren we u heerlijke creaties van vis, vlees en wild, telkens met passie bereid. Om van de culinaire sensatie een echte beleving te maken, hechten wij veel belang aan gezelligheid. Daarom kiezen we bewust voor een intieme setting met een beperkt aantal plaatsen. Dat is wat VLASS charmant en elegant maakt. We hopen u snel te mogen verwelkomen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een beleving van begin tot einde!
Vriendelijk, sympathiek en aangenaam ontvangen en dat met een bon.
Meestal ben je niet altijd welkom in bepaalde restaurants.
Verrassend van hapjes tot koffie.
Net dat ietsje meer.......
Sommelier top, met kennis, liefde voor zijn vak en weet waarover hij spreekt.
In 1 woord, TOP RESTAURANT!!!

Datum van bezoek: oktober 2019

25 september 2019 beoordeeld

Deze middag 25.09.19 hebben we super genoten van ons 5-de bezoek aan Vlass. Wij hebben niets anders van woorden van lof voor het ganse team.
Vriendelijke ontvangst, correcte bediening en zeer verfijnde hapjes en gerechten.
Daar wij de op de terugweg waren, kozen we voor een alcoholvrije aperitief en 5-gangenmenu. De super kennis van sommelier Kenzo is al veel geprezen ivm zijn weetjes van de wijn. MAAR wij prijzen hem vooral voor de manier waarop hij bij elk gerecht een passend alcoholvrij drankje uit zijn mouw toverde. Echt niet te geloven. DANK U WEL KENZO en tot een volgende keer.

22 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dankzij mond a mond reclame ontdekt. En de titel zegt het al.... van dit eten word ik vrolijk. Perfect en genieten tot en met. Als men voor een ster gaat... ze zal verdiend zijn. Aanrader !!!!

12 september 2019 beoordeeld

Heel erg lekker gegeten in een sfeervol kader. Van begin tot het einde waren de gerechtjes stuk voor stuk pareltjes en echte smaakbommetjes. De bediening vlot en hartelijk. De sommelier gedreven met een passie voor zijn vak, die ons heel fijne Belgische wijnen leerde kennen. Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn. Mag het eens iets speciaal zijn, zeker niet twijfelen, hier is het op en top genieten.

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aperitief van het huis is topkwaliteit en zeer verrassend! Alle gerechtjes zijn mooi, puur van smaak en overheerlijk. De sommelier is aanstekelijk enthousiast. Complimenten aan iedereen die meewerkt aan dit totaalplaatje!

Reizigers die VLASS Puur Gastronomie bekeken, bekeken ook

Westende, West-Vlaanderen

Middelkerke, West-Vlaanderen

In VLASS Puur Gastronomie geweest? Deel je ervaringen!