eDreams
Priceline
StayForLong
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn in B&B op 13 en 14 october verbleven. Zeer mooie kamers en tuin, mooi ingericht. Toffe en vriendelijke onthaal, lekkere ontbijt! Rustige locatie! Alles was prima! 10 op 10! Wij komen zeker terug !

Datum van verblijf: oktober 2018
Steven D, Eigenaar van B&B Culinair, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018

Bedankt !

Beoordeeld op 8 augustus 2018

B&b Culinair is gelegen naast het Restaurant Culinair. Het is een mooie moderne villa met 3 kamers. Wij hadden de ruime 'Trendy' kamer. Een leuke en modern ingerichte grote kamer met zicht op tuin en zwembad. Zeer mooie badkamer voorzien van alle luxe. Prima verblijfplaats. Excellent ontbijt beneden in de grote gemeenschappelijke ruimte. Een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 22 juli 2018

Het aangrenzend restaurant van dezelfde uitbaters moet je ZEKER bezoeken! Ze zijn absoluut ster-waardig! Dit is het 1ste restaurant dat ik zie met een camera gericht op de keuken. Je kan alle handelingen in de keuken perfect volgen! Het ontbijt in de b & b is zeer verzorgd! Het gebouw is zeer modern, trendy, exclusief! De kamers hebben een touch-screen waar je alles zelf kan regelen: verlichting, gordijnen open-toe, audio, temperatuur... een mooi staaltje domotica. Ik kan geen enkel negatief punt noemen!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 2 juni 2016

B&B Culinair hebben we gezien op VTM bij met ''4 in bed" - en dat wilden wij ook wel echt zelf beleven samen met vrienden. Na een zeer vriendelijke welkom kregen we onze kamers, dat was helemaal top - zeer modern en toch zeer mooi en warm met een prachtig zicht op de tuin.
In het restaurant Culinair hebben we genoten van de lekkere gerechten met de gepaste wijnen en het restaurant is juist naast de B&B dus de wijntjes mochten er zeker bij zijn.
Een zeer attente en vriendelijke bediening. Dit smaakt naar meer en is een echte aanrader.

Kamertip: de kamers zijn even mooi
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 24 april 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven een nacht in B&B Culinair, en waren zeer aangenaam verrast met de mooie kamer, supervriendelijk onthaal en fijn ontbijt in een rustig en landelijk kader, op toch maar 5 km van Kortrijk. Wij komen zeker nog terug, temeer omdat we de kans niet hadden om het restaurant te proberen

Datum van verblijf: april 2016