Beoordeeld op 12 mei 2017 via mobiele applicatie

Omdat we later toekwamen dan verwacht, belde ik even het hotel op om te melden dat we later zouden toekomen en ook of dit mogelijk was. Op de website staat er inderdaad vermeld dat check in van 16h00 tot 23h00 is maar ik vroeg me toch af of er een andere mogelijkheid was om later dan 23h00 in te checken.

Ik had een heel onbeschofte / roepende “plat vlaamse” man aan de lijn die mij melde dat hij zijn personeel geen overuren ging laten werken voor een Bongo boeking, wat ik absuluut begreep maar op de manier waarop hij het mij vertelde is onaanvaardbaar! Dus een receptie nacht shift is niet beschikbaar in een “4 sterren” hotel?

Ik wou toch even de manager op de hoogte houden dat dit personeelslid niet al de beste manieren en vriendelijkhied heeft om te werken achter een receptie balie of reservaties in een hotel of eender wat klant gericht bedrijf en dat hij dringend een opleiding hotel, algemeen nederlands en “hoe neem ik een telefoon op” spoed cursus moet volgen.

Maar als ik vriendelijk vroeg naar zijn naam, had ik een antwoord van: “Madam ik ben de manager en ik ga zeker niet mijn naam geven aan een onbekende persoon aan de telefoon, dus voor jou is het de manager”.

Ik was volledig sprakeloos van zo een onbeschofde persoon, als dit inderdaad de manager is van dit hotel, dan heeft Best Western Hotels een degelijk directie probleem en zou deze persoon op de eerste plaats nooit in contact moeten komen met klanten!

Laten we zien wat de Best Western keten hiervan vindt!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
DDeWeerdt, Directeur général van Hotel & Aparthotel Ambassador Menen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2017

Geachte LondonTravellerDG

Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een nog betere ervaring kunnen bieden.

Ik ben echter van mening dat ik niet onbeschoft geweest is. Ik heb allen geprobeerd om u duidelijk te maken dat ik de nachtcode niet zomaar per telefoon kon geven, maar enkel per email om zeker te zijn dat het gaat om een klant van het hotel. Wij hebben elkaar duidelijk niet begrepen.

Ik hoop dat u in de toekomst opnieuw bij ons zult verblijven, zodat wij nogmaals de kans krijgen om u een superieure ervaring te bieden.

M. Noel
Manager

Beoordeeld op 19 maart 2017

Ontvangst verliep vrij vlot en heel vriendelijk. Wagen staat geparkeerd op afgesloten prive-parking. De kamer op het gelijkvloers was ruim genoeg en alle nodige comfort was aanwezig. De badkamer was heel ruim en het gevraagde bad voldeed aan de verwachtingen. Hoewel we aan de straatkant lagen, was er geen geluidshinder. Geen restaurant, maar je kan in de omgeving van Menen en Ieper lekker uit eten gaan. Het ontbijt was niet gigantisch uitgebreid, maar er was zeker voldoende keuze voor iedereen. Enige minpuntje was de televisie, slechts 2 nederlandstalige stations en die gaven dan ook regelmatig storing. Voor de rest een goed verblijf gehad. Zeker goed adres om de Westhoek te verkennen.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Ambassador Menen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2017

Beste jesicadillen

bedankt voor uw leuk feedback.

Blij te lezen dat alles goed verlopen is.

Met vriendelijke groeten,

Didier DE WEERDT

Beoordeeld op 6 maart 2017

Zeer goede ontvangst, nette grote kamer. Ruime badkamer. Ontbijt gevarieerd. Geen enkele negatieve opmerking aan te geven. Dichtbij centrum (te voet) Restaurants op wandelafstand en de zaterdag is er een markt

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner

Beste Peter D

super leuk te zien dat onze team erin geslaagd is u een perfecte service te leveren.

tot de volgende keer :-)

Met vriendelijke groeten,

Didier DE WEERDT

Beoordeeld op 15 december 2016 via mobiele applicatie

De badkamer had geen aparte verwarming en was daardoor koud terwijl het nog niet aan het vriezen was. De douchekop was pover en niet meer verstelbaar in de hoogte.
De matras leek me zijn beste tijd gehad te hebben omdat je oneffenheden (springveren) erdoor kon voelen.
Het ontbijt - normaal vanaf 7u00 - was pas rond 7u15 aanwezig...

Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Ambassador Menen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2016

Geachte vermeirenw

Didier De Weerdt

Beoordeeld op 25 september 2016

Ongezellig, onpersoonlijk. Badkamer was nog vuil er lag overal haar op de grond! Zeker zijn geld niet waard! Geen contact met het personeel enkel bij aankomst om te ontvangen. Bij het ontbijt was er niemand te zien maw zoek het zelf maar uit. Niet voor herhaling vatbaar!

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Ambassador Menen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2016

Geachte Mevr Cynthia V

Didier De Weerdt