“Op weg naar 5 sterren”
Beoordeling van NILS

NILS
Geclassificeerd als nr. 1 van 100 Restaurants in Koksijde
Keukens: Frans
Beschrijving: NILS staat voor een eigentijdse en seizoensgebonden keuken, onze kaart is beperkt maar veranderd vaak.
4 weken geleden beoordeeld

Tweede keer gaan eten bij Nils.
Net als de eerste keer menu genomen ,nu 4 gangen ipv 3.
Het eten was weer zeer lekker, met onverwachte maar geslaagde smaakcombinaties. De keuken is modern en licht maar na 4 gangen heb je meer dan voldoende.
Dit wordt zeker een van onze vaste adressen aan de kust.
Waarom dan geen 5 sterren?
De bediening gebeurt door de gastvrouw en haar moeder en soms zijn 2 personen niet genoeg voor het hele restaurant. We hebben moeten vragen naar onze hapjes bij het aperitief die we zagen verschijnen aan de andere tafels. Bij het hoofdgerecht is de saus over het eendebilletje nooit tot bij ons geraakt. De wijn (goede suggestie van de gastvrouw) werd niet altijd vlot bijgevuld.
Het zal ons echter niet tegenhouden om na hun verlof een nieuw menu te gaan proeven.

Datum van bezoek: november 2018

9 november 2018 beoordeeld

Vriendelijk onthaal, mooi clean modern maar toch sfeervol en gezellig en sfeervol interieur, uitmuntend menu geproefd, lekkere betaalbare wijn... zeer verzorgde bediening, een aanrader en een verdiende nominatie in de G&M!

Datum van bezoek: november 2018
6 november 2018 beoordeeld

Je kan hier zeer goed eten. Restaurant is zeker een ster waard. Elke schotel is een pareltje.. De prijs is zeker ok. Hopelijk blijft de ster nog wat uit zodat de prijzen er nog democratisch blijven

Datum van bezoek: april 2018
25 oktober 2018 beoordeeld

Een absolute aanrader! Op alle vlakken excellent!
Super goede attente bediening en overheerlijke gerechten.

Datum van bezoek: oktober 2018
17 oktober 2018 beoordeeld

Bistro Nils is volledig heringericht. Het resultaat is zeer mooi. Rustgevend, stijlvol, zeer aangenaam. Alles met deze inrichting klopt! De keuken en de bediening door dit jonge koppel is fantastisch. Mooie kaart, ook menu's, Prima wijnen. Een zeer creatieve keuken met producten en smaken die kloppen. Zeer vriendelijke, professionele gastvrouw. Een adres zoals er meer zouden moeten zijn!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die NILS bekeken, bekeken ook

Sint-Idesbald, Koksijde
Koksijde, West-Vlaanderen

Oostduinkerke, West-Vlaanderen
Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In NILS geweest? Deel je ervaringen!