24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer sobere kamer en slecht ontbijt voor die prijs. 330 euro voor 2 nachten met ontbijt en parking. Boor 2 volwassenen en 1 kind.
Kamer zeer sober...tot daar aan toe aangezien dit enkel voor te slapen was.
Maar ontbijt was zeer teleurstellend... geen verse producten...geen buffet. Afbakbroodjes en idem croissant en chocobroodje. En 2 kleine sandwiches van de aldi. Geen vers fruitsap of laat staan fruit of muesly ofzo. Wel een kommetje gelei wat de dag voordien ook al gebruikt was. Dit was me opgevallen omdat ik hun de overschot in een grote kom heb zien doen. Ook een haar terug gevonden trouwens.
Idem voor de koffie... indien over in de kan aan tafel (dus koud) werd dit terug in de percolator gedaan om terug op te warmen.
Dag 2 krijg je dan precies de overschot van de kleine sandwiches, want deze waren hard aan de buitenkant. De Afbakbroodjes over van de dag voordien... opnieuw even de oven in en opdienen.
Daarnaadt dag 2 ook nog de korst van het brood gekregen
Dus : niet voor herhaling vatbaar en geen aanrader.
Tip : haal de broodjes en ontbijtkoeken bij de bakker iets verder en voorzie wat vers fruit en ontbijtgranen.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
12 april 2017 beoordeeld

ondanks de sobere kamers, een zeer klantgericht en vriendelijk koppel dat het hotel runt. het restaurant heeft geen overdadige keuken maar voldoet voor de gemiddelde tourist. het is allemaal een beetje blijven hangen in de 60-er jaren. toch geen afrader. leuk om kalfsniertjes in madeirasauce terug te vinden, maar taaie niertjes met jus zonder madeira. met champignons uit blik. das wel minder.. maarja ik ben een fervent koker.. mijn meisje moest het doen met een tongetje. iets groter dan een slibtong.. frites uit de diepfreze.. vandaar een drie sterren.

Verbleef: april 2017
4 maart 2017 beoordeeld

Het eten is zeer lekker en de prijzen zijn zeer correct. Er is genoeg keuze zowel in het eten als de keuze in verschillende lekkere vernieuwde bieren die je niet overal kan drinken. Wij komen zeker terug!!!

• Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke gastheer en gastvrouw. Het was een gezellige avond en we hebben zeer lekker gegeten in een gezellig kader. St Idesbald biertje is een aanrader, alsook de verse garnaalkroketten en kabeljauw op eigen wijze. Ik kijk uit naar ons volgende bezoek.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
11 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed ontvangen door sympathieke gastvrouw, lekker gegeten in gezellig kader! De dichte ligging bij het strand is een andere troef die steeds goed uitkomt. Neem gerust de tijd om er gezellig te dineren.

Verbleef: februari 2017, reisde met familie