Beoordeeld op 28 maart 2023

Soll Cress een gemoedelijk familie hotel.Waar de Bomma je vlees snijdt,en je mag slapen met Sinatra.
Grote propere kamer waar niks op aan temerken valt, met als welkom een fles wijn op de kamer.
Groetjes M&M

Datum van verblijf: maart 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 december 2022

Reservatie voor een Lunch voor 85ste verjaardag ! Vriendelijk ontvangen in een leuk versierd (voor de feestdagen) kader ! Na apéritief (Huis L'Una = aan te bevelen) een lekker voorgerechtje van wildpaté genoten om nadien het overheerlijk hoofdgerecht te genieten nl. Hazenrugfilet met een lekker huiswijn eveneens aan te bevelen - gezien geen tijd meer toch nog een verjaardagssurprise : attentievol snoepje van de eigenaars & het personeel ! TOP Service !!

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 28 mei 2022

Ontgoocheld voor een drie ster.
Geen Zeep.geen glazen op de kamer.
Bazen onvriendelijk.
Personeel.is wel vriendelijk.
Dure prijzen op het eten.code van parking verander.iedere dag. Moeilijk om al de informatie te hebben.

Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 april 2022

Vriendelijk en warm onthaal. Centraal gelegen nette familiekamer met mooi uitzicht. Zoon had zijn eigen kamer binnen onze kamer. Lekker uitgebreid ontbijt en 's avonds heerlijk à la carte gegeten.
Als hotelgast mag je gratis gebruik maken van de WiFi en het zwembad. Door het rechtstreeks boeken bij het hotel zelf was de parking gratis. Geslaagd weekendje uit. Dit hotel kan ik zeker aanraden.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 6 maart 2022

Het voelt een beetje als thuiskomen als je incheckt. Gemoedelijke ontvangst en een goede uitleg over de faciliteiten. Wij hadden een familiekamer geboekt en deze was vrij groot met een mooi uitzicht. De kamer was zeer proper en voorzien van een extra slaapkamer. Ook een flat screen TV met diverse zenders was aanwezig alsook gratis Wifi (blijkt niet in alle kamers beschikbaar te zijn, op voorhand voor informeren). Als hotelgast mag je gratis, mits reservatie, het zwembad gebruiken. Het hotel beschikt ook over een (betalende) sauna. Parking was gratis omdat we rechtstreeks bij het hotel geboekt hadden via hun website. Het ontbijt is inbegrepen, was niet extreem uitgebreid maar alles was vers en lekker. Je kan kiezen voor half pension maar wij kiezen liever zelf wat we eten en hebben a la carte gedineerd. De entrecote was lekker en mals alsook voldoende groot en perfect bleu chaud gebakken.De bijhorende pepersaus is vers gemaakt. De mosselen waren lekker alsook de zalm was een meevaller. De kok kookt met liefde voor het vak, de schotels zijn perfect afgewerkt. De kusttram en de bus stoppen voor de deur en het strand is op wandelafstand. Het hotel ligt in een zeer rustige buurt, op de kamer was geen enkel lawaai te horen. De uitbating door de familie maakt de band met de gasten persoonlijk en je kan terecht met je vragen en wensen, de weinige personeelsleden waren ook vriendelijk en boden ook een maximale service aan.

Datum van verblijf: maart 2022