Paulino69
Aartselaar, België

4 dagen zeetje

4,0 van 5 bollen8 okt 2020 beoordeeld
Van woensdag tem zaterdag genoten van dit hotel. Kabouterkamers zeer mooi gerenoveerd. Vermits dat we last-minute hadden gereserveerd hadden we 2 kamers aan de voorkant. Dit was dan ook het enigste nadeel, het geluid...s'morgens last van de kusttram en toch wel vrij veel verkeer. Om te zwemmen moest je reserveren, maar dit had het grote voordeel dat het zwembad helemaal voor je eigen bubbel was !het onbijt was zeer goed geregeld. Kwamen regelmatig rond met streekproducten bovenop het ruime aanbod aan toespijs, eieren, en zoet beleg !We hebben éénmaal s'avonds a la carte gegeten. Dit was ook zeer lekker ! Cote a l'os een aanrader ! Ook dat er een prive parking is, is een grote meerwaarde ! Natuurlijk de mensen die het allemaal doen, dat is een mooie familie-tandem ! Dus zeker een hotel om te onthouden ! De volgende keer een kamertje achteraan het hotel ! Doe zo verder !
Datum van verblijf: september 2020
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Premium Kamer
    B&B Villa Maxim
    Go to your Happy Price
    1.7 km van Hotel Soll Cress Koksijde
      5.4 km van Hotel Soll Cress Koksijde
      Ruime kamer met een eigen badkamer. Ontbijthoek op de kamer met frigo en koffiemachine.
      1.2 km van Hotel Soll Cress Koksijde
      Meer hotels in Koksijde bekijken
      Beoordeeld op 5 september 2020

Mooie kamers en een fantastische keuken!
      Uitgebreid ontbijt!
      Zeer vriendelijk en attent.
      Goed gelegen, rustig, dicht bij zee , bij Koksijde en de mooie natuurgebieden in de duinen.
      Een echte aanrader!

Datum van verblijf: september 2020
      Beoordeeld op 29 augustus 2020

Het familiehotel is zeer goed gelegen met een tramhalte voor de deur en voldoende prive parking. De ontvangst is zeer hartelijk en men neemt ruimschoots de tijd om al uw vragen te beantwoorden. Onze kamer was onlangs vernieuwd, ruim en zeer netjes. Het hotel beschikt over een vrij groot zwembad welk gratis te gebruiken is na reservatie (Covid-19 maatregel). Er is ook een sauna (betalend) . In het winkeltje kan je aan betaalbare prijzen diverse verzorgingsproducten en geschenkjes kopen. Bij het ontbijt viel op dat alles supervers was en van een goede kwaliteit. Diverse producten maken ze zelf. Door de maatregelen was er geen buffet maar een basis reeds op tafel en de bediening kwam rond met diverse schotels zodat je een grote keuze had maar als je wat wenste hoefde je het maar te vragen en het kwam dadelijk. Je kan een kamer boeken in half pension en dan krijg je s'avonds een vier gangen menu. Dit zag er voortreffelijk uit maar ik opteerde om van de kaart te eten zodat ik zelf mijn keuze kon maken. De steak was voortreffelijk met een heerlijke pepersaus (vers gemaakt!!) , mijn vrouw en zoon hadden mosselen welke ook gesmaakt werden. De chef doet haar werk met hart en ziel, zie je en proef je. De bediening is vriendelijk en professioneel, geen vraag is te veel. Buiten hulp in de bediening doet de familie bijna alles zelf en dat merk je. Op alle vragen is een antwoord en ze hebben voor alles een oplossing, ervaring van vele jaren. Aan de kust is het niet zo eenvoudig om een goed hotel te vinden prijs/kwaliteit maar als ik nog naar de westkust ga kom hier zeker terug. Zeer aangename ervaring!

Datum van verblijf: augustus 2020
      Beoordeeld op 27 februari 2020

we kennen dit familiehotel al jaren, gelegen vlakbij ons appartementje. Het is steeds een beetje thuiskomen : warme ontvangst, toffe babbel, lekker glaasje cava voor mij, Idesbald-biertje voor mijn man, verzorgde menukaart, mooi gepresenteerde borden en bovendien heel lekker, zalig genieten in het zwembad... Een aanrader voor ieder die houdt van huiselijkheid, professionalisme en respect voor "de mooie waarden in het leven".

Datum van verblijf: februari 2020
      Beoordeeld op 2 juli 2019 via mobiele applicatie

Het hotel wordt gerund door een familie.
      De ontvangst is vriendelijk, professioneel en gedienstig.
      Je voelt de ervaring van de uitbaters.
      Het ontbijt is simpel maar lekker en vers.
      De broodjes zijn vers. Het is Lang geleden dat ik nog broodjes in een hotel gegeten heb die niet uit de diepvries komen.
      De drank kaart is uitgebreid. Er is een grote keuze aan bieren en andere dranken. Het eten is klassiek vers klaargemaakt en lekker voor een goede prijs.

Datum van verblijf: juni 2019
      Beoordeeld op 7 juni 2019

Zeer goede ontvangst, mooie kamers, super lekker eten, zeer gezellig, lekker tot rust komen is daar zeker geen probleem, we gaan er zeker nog terug, zwembad, bubbelbad, sauna waren ook zeer goed, leuke benamingen ook voor de kamers en de gangen van het hotel, kortom een aanrader

Datum van verblijf: mei 2019