Beoordeeld op 2 juli 2019 via mobiele applicatie

Het hotel wordt gerund door een familie.
De ontvangst is vriendelijk, professioneel en gedienstig.
Je voelt de ervaring van de uitbaters.
Het ontbijt is simpel maar lekker en vers.
De broodjes zijn vers. Het is Lang geleden dat ik nog broodjes in een hotel gegeten heb die niet uit de diepvries komen.
De drank kaart is uitgebreid. Er is een grote keuze aan bieren en andere dranken. Het eten is klassiek vers klaargemaakt en lekker voor een goede prijs.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 7 juni 2019

Zeer goede ontvangst, mooie kamers, super lekker eten, zeer gezellig, lekker tot rust komen is daar zeker geen probleem, we gaan er zeker nog terug, zwembad, bubbelbad, sauna waren ook zeer goed, leuke benamingen ook voor de kamers en de gangen van het hotel, kortom een aanrader

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 6 mei 2019

Bij onze aankomst werden wij op een correcte en professionele onthaald en naar onze kamer begeleid. De kamer en badkamer waren ruim en zeer netjes, er was een goed bed met een prima matras. Wij hadden de formule met half pension gekozen en hebben zo drie avonden van een heerlijke 4-gangen diner kunnen genieten. Ook daar een vriendelijke en vlotte bediening. Het hotel bezit een mooi, verwarmd zwembad met ruime openingsuren (vanaf 7u15)
Het was ons eerste verblijf in dit hotel maar zeker niet het laatste..

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 22 maart 2019

Zeer vriendelijk en vlotte bediening. Iedereen van een groepje kan afzonderlijk betalen.
Hoofdschotel aan € 25 - 28. Vis vers, lekker en met een heerlijk sausje bereid. De goede klassieke keuken met verzorgde gerechten
Heringericht, maar met behoud van iets van vroeger, waardoor het gemoedelijk karakter naar voor komt.
Over de hotelfaciliteiten kan ik niet oordelen, enkel over het reaurant.
Een adres om te onthouden.

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 maart 2019

Goede ingerichte kamers, goed bed en ruim genoeg.
Sliepen aan de straatkant toch weinig hinder van het verkeer.
Goed ontbijt alles was aanwezig.
Avondmaal zeer goed gegeten echt nog eens de keuken van toen zelf met een repase, en dit voor aan de zee!!!!
Een zalig overdekt zwembad.
Kortom zeker een bezoek waard.
We komen zeker terug bedankt!!!!

Datum van verblijf: maart 2019