Beoordeeld op 22 maart 2019

Zeer vriendelijk en vlotte bediening. Iedereen van een groepje kan afzonderlijk betalen.
Hoofdschotel aan € 25 - 28. Vis vers, lekker en met een heerlijk sausje bereid. De goede klassieke keuken met verzorgde gerechten
Heringericht, maar met behoud van iets van vroeger, waardoor het gemoedelijk karakter naar voor komt.
Over de hotelfaciliteiten kan ik niet oordelen, enkel over het reaurant.
Een adres om te onthouden.

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 maart 2019

Goede ingerichte kamers, goed bed en ruim genoeg.
Sliepen aan de straatkant toch weinig hinder van het verkeer.
Goed ontbijt alles was aanwezig.
Avondmaal zeer goed gegeten echt nog eens de keuken van toen zelf met een repase, en dit voor aan de zee!!!!
Een zalig overdekt zwembad.
Kortom zeker een bezoek waard.
We komen zeker terug bedankt!!!!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 10 februari 2019

Zeer recent vernieuwde her- inrichting van het restaurant met behoud van de nostalgie.
Nieuwe "bier-stube". Zoals altijd weer voortreffelijk gegeten. (hazerug , kabeljauw)
De keuken kan je misschien wat ouderwets noemen maar de nadruk wordt gelegd op versheid van de producten en passie voor de klassieke keuken en dat proef je.
Verwacht hier geen 3 sterren tierlantijntjes maar eerlijke, verzorgde en lekkere gerechten. Ben je liefhebber van een stevig stukje vlees of wild of eerder een liefhebber van een mooi stukje verse vis ? Zie je een met de hand geklopte sabayon of een klassiek bereide crêpe suzette wel zitten? Het is hier de gewoonste zaak van de wereld.
Je kan ook enkele zeer mooie oude wijnen op de kaart terug vinden of gewoon een perfect getapte pint bier bestellen. Voor ons is dit een vast adresje !

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 21 januari 2019

Goed familie hotel met ruime kamers. Misschien wat weinig opbergruimte voor een langer verblijf. Lekker eten vooral voor de visliefhebber. Op eenvoudige vraag kan men iets anders bestellen om te eten. Vriendelijke mensen. Een aanrader.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 18 september 2018 via mobiele applicatie

We hadden een bongobon voor 1 overnachting in Soll Cress. Het zijn uiteindelijk 3 overnachtingen geworden!
Inderdaad dit familiehotel heeft panoramische ruime kamers met afzonderlijke sanitair en douche. De keuken is uitstekend en bereidt lekkere gerechten met verse ingrediënten. Alles gaat er gemoedelijk/huiselijk aan toe.
De tramhalte ligt aan de deur. Zowel Koksijde, als De Panne zijn wandelend te bezoeken.
Een aanrader is dit pareltje in Sint Idesbald.

Datum van verblijf: september 2018