Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 21 januari 2019

Goed familie hotel met ruime kamers. Misschien wat weinig opbergruimte voor een langer verblijf. Lekker eten vooral voor de visliefhebber. Op eenvoudige vraag kan men iets anders bestellen om te eten. Vriendelijke mensen. Een aanrader.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 18 september 2018 via mobiele applicatie

We hadden een bongobon voor 1 overnachting in Soll Cress. Het zijn uiteindelijk 3 overnachtingen geworden!
Inderdaad dit familiehotel heeft panoramische ruime kamers met afzonderlijke sanitair en douche. De keuken is uitstekend en bereidt lekkere gerechten met verse ingrediënten. Alles gaat er gemoedelijk/huiselijk aan toe.
De tramhalte ligt aan de deur. Zowel Koksijde, als De Panne zijn wandelend te bezoeken.
Een aanrader is dit pareltje in Sint Idesbald.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 23 augustus 2018

hartelijk ontvangen geweest, vlotte bediening. Gebakken zwartpoot kip gegeten, werd op zijn geheel gepresenteerd aan tafel en in de zaal versneden. samen met het gebraiseerde witloof en de verse frietjes een heerlijke maaltijd gehad. Ook de wijn was uitstekend. als dessert een lekkere soufflé au grand marnier genomen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Er gaan eten op aanraden van de familie, het werd uiteindelijk het slechtste dat ik al maanden heb gegeten.
- 20 min moeten wachten op aperitief op terras terwijl er niemand anders aanwezig was
- soep voor het voorgerecht had gewoon geen smaak enkel een groene kleur. Gelukkig was er peper en zout op tafel om deze toch iets of wat smaak te geven
- garnaalkroketten hadden verbrande smaak
- mosselen waren spijtig genoeg niet meer beschikbaar, op aanraden vd eigenares dan maar cote a l’os genomen ‘hun specialiteit’.
Deze werd wel mooi gepresenteerd en gebakken hoe ik het wou. (bleu chaud) maar kwam in een pepersaus en dit zelfs zonder dat er mij ooit werd gevraagd welke saus we erbij waren
maar eens ik eraan begon, was het niet te eten. 1 en al pezen en dit in elk stuk vlees. Eetbare stukken waren echt zeldzaam.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2018

Voor de zoveelste keer terug geweest ditmaal voor 1 nachtje slapen maar het is
zalig hoe ze je je steeds het gevoel geven dat je welkom bent
nu zijn er ook enkele fietsroutes ter beschikking met vertrek van aan het hotel voor de fietsliefhebbers zeker een pluspunt

Tot gauw

Kamertip: géén idee hebben steeds al een anders kamer gehad en deze zijn altijd tip top al in orde geweest
Datum van verblijf: juli 2018