christophev879

Vreslijk!!!!

1,0 van 5 bollen12 aug 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Er gaan eten op aanraden van de familie, het werd uiteindelijk het slechtste dat ik al maanden heb gegeten.
- 20 min moeten wachten op aperitief op terras terwijl er niemand anders aanwezig was
- soep voor het voorgerecht had gewoon geen smaak enkel een groene kleur. Gelukkig was er peper en zout op tafel om deze toch iets of wat smaak te geven
- garnaalkroketten hadden verbrande smaak
- mosselen waren spijtig genoeg niet meer beschikbaar, op aanraden vd eigenares dan maar cote a l’os genomen ‘hun specialiteit’.
Deze werd wel mooi gepresenteerd en gebakken hoe ik het wou. (bleu chaud) maar kwam in een pepersaus en dit zelfs zonder dat er mij ooit werd gevraagd welke saus we erbij waren
maar eens ik eraan begon, was het niet te eten. 1 en al pezen en dit in elk stuk vlees. Eetbare stukken waren echt zeldzaam.
Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
1.6 km van Hotel Soll Cress Koksijde
0.4 km van Hotel Soll Cress Koksijde
1.1 km van Hotel Soll Cress Koksijde
Restaurant
Ruime kamer met een eigen badkamer. Ontbijthoek op de kamer met frigo en koffiemachine.
  • ZenHotels.com
1.4 km van Hotel Soll Cress Koksijde
Meer hotels in Koksijde bekijken
Beoordeeld op 2 augustus 2018

Voor de zoveelste keer terug geweest ditmaal voor 1 nachtje slapen maar het is
zalig hoe ze je je steeds het gevoel geven dat je welkom bent
nu zijn er ook enkele fietsroutes ter beschikking met vertrek van aan het hotel voor de fietsliefhebbers zeker een pluspunt

Tot gauw

Kamertip: géén idee hebben steeds al een anders kamer gehad en deze zijn altijd tip top al in orde geweest
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 mei 2018

Wij hebben drie nachten verbleven in SollCress, dit is ons uitstekend bevallen. Zeer vriendelijke eigenaars, geen enkele opmerking. Het eten is voortreffelijk, de kamers waren ook zeer goed.
Algemene beoordeling van het hotel is zeer goed , een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Hier komen we zeker nog terug. De ligging is mooi meegenomen, een steenworp van zee en strand. Men kan hier terecht voor een hapje en een drankje, een kort of langer verblijf, en niet te vergeten de Wellness 😉

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 26 december 2017

- eten slecht en lauw plus weinig keuze--> kerstdiner was veel te duur en trok op niets
- onvriendelijk en te weinig personeel
- licht kamer kapot
- slechte organisatie--> gevraagd voor taxi te bellen dus ze wisten dat we over een ongeveer kwartier, halfuur weggingen en toen we wouden uitchecken was er niemand zelfs als we op de bel drukten, helaas moesten we onze trein halen

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 9 december 2017

Genoten van een lekkere laatavondmaaltijd na een beursbezoek. De entrecote was van goede kwaliteit, lekkere saus en verse frietjes erbij. De wijn was goed , alsook de bediening. Zeker een aanrader voor wie houd van klassieke keuken en verse producten

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde alleen