lambambi
Hechtel-Eksel, België

Verlengd weekend in koksijde hotel SollCress

5,0 van 5 bollen13 mei 2018 beoordeeld
Wij hebben drie nachten verbleven in SollCress, dit is ons uitstekend bevallen. Zeer vriendelijke eigenaars, geen enkele opmerking. Het eten is voortreffelijk, de kamers waren ook zeer goed.
Algemene beoordeling van het hotel is zeer goed , een aanrader.
Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
      1.7 km van Hotel Soll Cress Koksijde
      Aan het strand
      Meer hotels in Koksijde bekijken
      Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Hier komen we zeker nog terug. De ligging is mooi meegenomen, een steenworp van zee en strand. Men kan hier terecht voor een hapje en een drankje, een kort of langer verblijf, en niet te vergeten de Wellness 😉

Datum van verblijf: september 2017
      Beoordeeld op 26 december 2017

- eten slecht en lauw plus weinig keuze--> kerstdiner was veel te duur en trok op niets
      - onvriendelijk en te weinig personeel
      - licht kamer kapot
      - slechte organisatie--> gevraagd voor taxi te bellen dus ze wisten dat we over een ongeveer kwartier, halfuur weggingen en toen we wouden uitchecken was er niemand zelfs als we op de bel drukten, helaas moesten we onze trein halen

Datum van verblijf: december 2017
      Beoordeeld op 9 december 2017

Genoten van een lekkere laatavondmaaltijd na een beursbezoek. De entrecote was van goede kwaliteit, lekkere saus en verse frietjes erbij. De wijn was goed , alsook de bediening. Zeker een aanrader voor wie houd van klassieke keuken en verse producten

Datum van verblijf: november 2017
      Reistype: Reisde alleen
      Beoordeeld op 4 september 2017

Kamer met prima zicht ,meticuleus zuiver ,stil .Veel mogelijkheden in hotel zelf (zwemmen ,massage enz) ; heel eigen karakter .Aan alles voel je dat eigenaars lange ervaring hebben .Perfecte keuken met nadruk op versheid en streekproducten .Heel redelijke prijzen

Kamertip: Niet vergeten er te eten : een (nostalgische) kwaliteitservaring
      Datum van verblijf: december 2016
      Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

Foto: aan het wachten op de tram naar Plopsaland na een heerlijke overnachting bij jullie. Ontbijt is zeer uitgebreid. Kamer zeer netjes ! Toffe ontvangst door gastvrouw ook. Parkeergelegenheid aan het hotel dat gratis is, is zeker een pluspunt!

Datum van verblijf: juli 2017