“Lekker etentje op het gemak”
Beoordeling van siska

siska
Geclassificeerd als nr. 40 van 83 Restaurants in Koksijde
Keukens: Belgisch
5 augustus 2020 beoordeeld

Gemoedelijke sfeer, lekker eten, goede en vlotte bediening en leuk voor de kindjes.
We komen hier zeker nog vaak terug.

1 augustus 2020 beoordeeld

De man die volgens mij de baas is, is zeer onbeschoft en niet klant vriendelijk. Het ontvangst trok op niets, vriendelijk zijn kost niets en als het je job is krijg je er zelfs geld voor. Later zegt hij dat we beter weg moeten gaan en dat we geen menukaart krijgen en hij ons niet gaat bedienen. na een discussie mogen we er wel eten, maar vertelt hij leugens en zegt hij dat er geen tafels buiten meer zijn en dat we binnen moeten eten. Dat was niet waar, want hij begeleidde mensen naar buiten die na ons binnen kwamen en die ook geen reservatie hadden. Ik ben nog nooit naar een restaurant geweest en zo iemand gruwelijk gezien. De klant is daar geen koning, maar hij voelt hem duidelijk wel de koning. Zeer spijtig!

1 augustus 2020 beoordeeld

Compleet erover, zeer slecht behandeld. Als ik kon zou ik min sterren geven. Nog nooit zo slecht behandeld geweest in een restaurant. Ik raad dit IEDEREEN af om daar te gaan. Ik dacht dat de klant koning was, maar daar totaal niet. Wij werden daar behandeld als vuilnis.

1 augustus 2020 beoordeeld

Zeer onvriendelijk, helemaal niet aangenaam en niet aan te raden!!! Ook verschrikkelijk onduidelijk en helemaal niet kindvriendelijk!!!!

1 augustus 2020 beoordeeld

Binnen buiten waren ze aan het roepen toen we toekwamen, ik vroeg om uitleg maar kreeg alleen geroep en gesjouw, .. Boertig onvriendelijk arrogant ik vond dit samen met met familie..zeer onaangenaam.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die siska bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen
Sint-Idesbald, Koksijde

Koksijde Bad, West-Vlaanderen
Sint-Idesbald, Koksijde

In siska geweest? Deel je ervaringen!