Beoordeeld op 13 november 2017

Overnachten in La Viginette is een belevenis. Je wordt er zo hartelijk ontvangen door
gastvrouw Marion dat de positieve energie je letterlijk tegemoet komt.
De B&B is ingericht met oog voor detail en straalt helemaal de sfeer van de Noordzeekust uit. Bovendien kan de gastentafel gemakkelijk tippen aan een
sterrenrestaurant. Absolute aanrader.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 10 april 2017

Een met hart en ziel gerunde B&B.
Rustig maar toch centraal gelegen op wandelafstand van de zeedijk en het centrum van Koksijde-Bad.
Bij aankomst een zeer hartelijk ontvangst met een drankje.
De cosy kamers zijn gezellig ingericht met veel smaak.
Overheerlijk puur en vers ontbijt. Heerlijke zelfgemaakte originele confituur, frisse smoothies en versgeperst fruitsap.
Een plekje waar wij blijven terugkomen…
Wij willen de gastvrouw Marion en echtgenoot Wim van harte bedanken voor de steeds fijne momenten die wij tijdens ons verblijf mogen beleven.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 30 december 2016

De vrouw des huizes verwend je met een zeer goed ontvangst en een prachtig ontbijt. Minder vond ik dat de badkamer apart was. Het is wel privé maar je moet toch de gang oversteken. De kamer staat iets te vol zodat je niet veel plaats meer hebt om te bewegen. Een aanrader voor een overnachting in het prachtige Koksijde.

Kamertip: Middagzon heeft een privé badkamer op de gang
Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 november 2016

In een prachtig kader, prachtige uitbaters, en een perfecte verzorging, van zowel de innerlijke als de uiterlijke mens, kom je volledig tot rust in deze B & B. Een aanrader voor wie echt van rust houdt.

Kamertip: 'Middagzon' was een zaligheid om in te slapen; zoals de naam het laat vermoeden, was het bed in middagkleuren getooid. Een pracht ingerichte kamer; waar je zo meteen zou in slaap vallen. De kamer was ingericht naar smaak van wie van romantiek houdt; trouwens de hele B & B. Je moet er beslist toeven; je keert zeker en vast terug
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 12 augustus 2016

zeer aangenaam, mooie plek ook (gerestaureerd villaatje). Koksijde is overigens een aanrader om eens naartoe te komen, er is alles: dynamisch gemeentebestuur, winkels, restaurants en koffiehuizen ..en natuurlijk de zee, die anders is als bijvoorbeeld aan de oostkust, opener, minder zichtbare scheepvaart, je nadert er de weidsheid van de Franse kust..

Datum van verblijf: juni 2016