Beoordeeld op 19 november 2019

Net terug van een zalig weekend in B&B Evergreen !
Veel fiets- en wandelmogelijkheden.
Op wandelafstand van zee, winkels, resto, cinema.
Prachtige woning en tuin, alles heel gezellig en met zorg ingericht.
Warme ontvangst en vorstelijk ontbijt.
Een echte aanrader !

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019

Evergreen is een gezellige B&B.
Heerlijk slapen in een mooie, verzorgde kamer en 's morgens genieten van een lekker ontbijt.
We hebben er samen met vrienden een aangename tijd beleeft. Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 26 juli 2019

leuke kamer fantastich ontbijt vriendelijke mensen
grote tuin met ligzetels mooie kamers wij logeerden in de black and white
elke kamer heeft zijn eigen thema.
dit adres voor de eerste keer ontdenkt en zeer goed meegevallen

Datum van verblijf: juli 2019
Patrick D, Eigenaar van Evergreen Bed & Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Hi, beste Danny

Onze dank voor uw aangename reactie omtrent uw verblijf in Evergreen B&B Koksijde

Beoordeeld op 15 juli 2019

Mooie kamers met liefde ingericht, grote tuin met ligzetels, terras waar je bij mooi weer kan genieten van het heerlijk ontbijt .Hartelijke ontvangst en goeie tips voor excursies en lekkere restaurantjes. Top !

Datum van verblijf: juli 2019
Patrick D, Eigenaar van Evergreen Bed & Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2019

Hallo, dag Karin

Dank voor uw bezoek en uw beoordeling op Tripadvisor

Dat jullie een leuk gevoel overhouden aan uw verblijf in Evergreen B&B doet ons nog altijd deugd

Onze beste groeten

Patrick en Christine

Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Een pand met karakter!! Mooi gerenoveerd. 3 heel nette kamers met veel smaak ingericht. Elke kamer heeft een eigen thema. Het ontbijt is meer dan voldoende met verschillende soorten vlees, kaas fruit gerookte zalm , eieren naar keuze...... De eigenaars runnen het pand met hart en ziel en dat is merkbaar tot in de kleinste details. Bedankt voor het topweekend!!

Datum van verblijf: maart 2019
Patrick D, Eigenaar van Evergreen Bed & Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2019

Beste Gasten In Evergreen B&B Koksijde
Dank voor uw mooi bericht omtrent uw verblijf bij ons
Was voor ons ook heel leuk , heel veel respect voor Oma ,om samen met haar familie te verblijven , heel leuke babbel met haar mbt; haar leven ,oprecht , openhartig ,levenservaring , amaai 80 jaar proficiat
Doe haar heel veel groeten
Patrick en Christine
Uw gastheer en gastvrouw