Benny_Chri
Antwerpen, België

Enkel voor de lente en de late herfst / winter

Beoordeling van Casino Hotel
4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Een super mooie kamer , heel netjes en verzorgd
Erg modern maar toch gezellig
Ook een heel ruime kamer je kunt er makkelijk met 4 personen vertoeven.
Apart WC wel geen bakje voor maandverband daarmee moet je naar de kamer er naast : de badkamer. Deze heeft een aparte douche en bad ,ook weer zeer ruim
Wij hadden een smal terrasje ( 1 stoel ) met zicht op zee
Eén héél groot nadeel : geen airco of ander middel om af te koelen !!!
Zo’n modern hotel en geen verfrissingsmogelijkheid.
Wij zijn eind september geweest en konden niet anders dan slapen met het volledige raam open om toch maar een beetje frisse lucht binnen te krijgen. En dan nog was het zonder dekens slapen en klam wakker worden. Wat moet dat dan in de zomer zijn.
Nu was het toeristisch seizoen voorbij en de straten zijn dus rustig , maar in de zomer met de bars en eetgelegenheden aan de overkant van de straat. Vroeg gaan slapen met het raam open is er dan niet bij.
Ontbijt
Erg uitgebreid maar geen cava en spuitwater. De eerste dag moest ik eerst bijbetalen om spuitwater te krijgen , later niet meer. De tweede dag vergat men het te brengen
Maar voor de rest goed ontbijt met veel variatie
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
    Restaurant
    0.7 km van Casino Hotel
    1.0 km van Casino Hotel
    Gratis parkeren
    Ruime kamer met een eigen badkamer. Ontbijthoek op de kamer met frigo en koffiemachine.
    • ZenHotels.com
    B&B Villa Maxim
    0.9 km van Casino Hotel
    0.5 km van Casino Hotel
    Meer hotels in Koksijde bekijken
    Beoordeeld op 4 mei 2024 via mobiele applicatie

Hotel op goede locatie vlakbij strand en hoofdwinkelstraat. Mooie kamers. Lekker ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Zowel de penthouse kamer ( met zonnig terras en ligbedden) als de moderne business kamer (met gratis parking) waren top!

Datum van verblijf: april 2024
    Beoordeeld op 24 april 2024 via mobiele applicatie

We verbleven in de penthouse junior suite. Zeer comfortabele kamer. Top! Vanaf de receptie voel je je meteen welkom. Rustige hartelijke ontvangst. Mooi en heerlijk ontbijt! Vriendelijke bediening. Een echte aanrader. Place to be in Koksijde! 👍❤️

Datum van verblijf: april 2024
    Beoordeeld op 16 maart 2024

Derde keer in dit hotel. Ijskoude kamer, verwarming was stuk. Dan maar door de patroon wat geprutst aan de elektrische bedrading i.p.v. een deftige oplossing. Conclusie gedoucht in een ijskoude badkamer, kamer bleef ijskoud ( kouder zelfs dan op de algemene gang). Als klap op de vuurpijl is mijn vrouw in de nacht naar spoed gemoeten. Daardoor beiden geen ontbijt genomen maar wel het ontbijt > 42€ moeten betalen. De service en klantvriendelijkheid zijn er enorm op achteruit gegaan!
    Voor ons zeker geen volgende keer meer! Is geen 4* meer waard.

Datum van verblijf: maart 2024
    Patrick Stragier, Eigenaar van Casino Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2024

Beste Ronny,

De ontbijten zijn de dag ervoor voorzien, besteld en dus zijn daar bij ons kosten voor gemaakt.
    U heeft dat besteld en niet genuttigd en dus wordt dat aangerekend.
    Als U bij Tui of Ryanair boekt of een internationale hotelketen is dat ook zo .
    Om de één of andere reden veronderstellen sommige mensen dat een lokaal hotel wel de nek kan omgewrongen worden
    met "social media afpersing " en dat de klant éénzijdig zijn eigen voorwaarden kan opleggen.
    Wij zijn daar niet op ingegaan aldus Uw betreurenswaardige reactie.

Ir. Stragier Patrick
    "old school" Eigenaar Casinohotel
    Prutser die U onmiddellijk van verwarming voorzag en dag en nacht ten dienste staat
    van zijn klanten en wel zonder morren zijn bestellingen betaalt.

Beoordeeld op 15 maart 2024 via mobiele applicatie

Fijn hotel met goed ontbijt . Alleen afvoer van de andere kamers is zeer gehorig als men in bed ligt . Lekker kort bij zee goede parkeer gelegenheid bij het hotel met een een maatschappelijke prijs stelling .Zeker voor herhaling vatbaar bij de volgende keer

Datum van verblijf: maart 2024
    Beoordeeld op 7 januari 2024

Mooie en ruime kamers. Alles netjes onderhouden. Vriendelijk onthaal. Gelegen op wandelafstand van het strand. Private parking. Korrtom een aanrader indien je de westkust wil bezoeken. Kusttram stopt quasi voor de deur.

Datum van verblijf: januari 2024