Beoordeeld op 29 november 2019 via mobiele applicatie

Hotel centraal gelegen midden in Koksijde en vlak bij strand en boulevard.
Twee nachten in een de Luxe kamer kamer verbleven met dinerarrangement bij Mozart.
Grote/ ruime kamer met zithoek. Helaas had het meubilair van de zithoek zijn beste tijd gehad.... zag er gehavend uit.
Ruime badkamer met dubbele wasbak en lekker ligbad. Daarin ook regen douche.
Helaas was de badkraan kapot en moesten we het bad vullen met de hand douchekop van de regen douche.
Fijn apart toilet, helaas een erg donkere aanslag in toiletpot wat geen schoon gevoel gaf.
Eigen garagebox gehad in de kelder!
Zeer vriendelijk personeel!

Beoordeeld op 26 november 2019

Mooie, ruime en kraaknette kamer.
Vriendelijk personeel.
Lekker uitgebreid ontbijt.
Jammer dat door verbouwingen de parking niet bereikbaar was.
Wel openbare parking (7 eur/dag) op nauwelijks 50 meter

Beoordeeld op 16 november 2019

- Centraal gelegen dicht bij strand en winkelstraat
- Garageboxen onder het hotel
- Vriendelijk personeel receptie. Enig minpuntje was dat het meisje in de ontbijtruimte je aanspreekt in Frans.
- Grote verzorgde kamer enkel spijtig dat er vasttapijt ligt
- Badkamer met bad en inloopdouche
- Gevarieerd ontbijt.

Kamertip: Businesskamer voor alleenreizende
Beoordeeld op 17 september 2019

Wij zijn voor de vierde maal dit hotel gaan bezoeken. Maar het hotel is niet meer zoals het was, de receptioniste was meerdere malen erg onbeleefd. Voor een prijzig hotel als deze, verwacht u op zijn minst beleefde medewerkers. De volgende keer, Koksijde zal het een ander hotel worden!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 18 juni 2019

Voor de 4de keer in hotel Casino - terug tevreden op vele vlakken - vriendelijk onthaal - terug mooie propere en ruime kamer en badkamer - lekker en uitgebreid ontbijt - hulpvaardig en vriendelijk personeel

Kamertip: Wij vragen steeds, indien beschikbaar, kamer langs voorkant en niet kant van parking
Datum van verblijf: juni 2019