Beoordeeld op 16 september 2018

Een aangenaam en zeer toegankelijk hotel op wandelafstand van het strand. Ruime parkeermogelijkheid en super vriendelijke staf. Bij ontvangst kregen we infobrochures van wat er allemaal te beleven was in Koksijde. Zeer vlotte bediening in de bar. Enige minpunt is het ontbijt. Zoek je kop koffie, waar staat wat, slordige bedoeling. de afstand tussen het koffieapparaat en de kopjes bedraagt 2 meter. Wie zoekt die vindt. Niet overzichtelijk. Maak je eigen fruitsap met appelsienen die in een grote mand liggen op de grond en een afvalbak naast het toestel. Beperkt aanbod fruit op een grote schotel in een open frigo op kniehoogte. Bananen uit frigo, hoop kiwi's en een paar appels. Een broodmand met croissants en een broodmand met chocolade koeken. Chocomelk staat in een open frigo met een kroontjestrekker er naast. Een beetje een tegenvaller.

Kamertip: Neem een kamer op de verdieping.
Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Bijna geen nederlands sprekend personeel...en dit aan de belgische kust! Probleem ligt bij zaakvoerders...al veel op hotel geweest aan onze kust maar dit nog niet tegengekomen. Ontbijt ook wat tegengevallen, geen gezellige ontbijtruimte.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 april 2018

Op het eerste zicht best een mooi hotel. Kamer is zeer ruim en mooi ingericht. Maar het hotel voorziet niet in zeep en dergelijke. Dit is voor mij een primeur. De fut, de motivatie, de drive is hier weg. Dat merk je aan alles: de kamer mist een beetje huislijkheid, de ontbijtruimte een beetje gezelligheid. Overal zijn er kleine zaken die hersteld moeten worden. Dat beetje extra die van een slaapplaats een cosy hotel maakt ontbreekt hier overal

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 maart 2018

Gezien we een etentje in de buurt hadden hier voor 1 nachtje geboekt en geslapen dus.
De kamer was rustig gelegen (aan de achterkant van het hotel) maar wat somber (verlichting) en ouderwets (kasten). Een zeer goed bed, de kamer kon goed verduisterd worden en er was een moderne, nette en propere badkamer.
De receptie vond ik niet vriendelijk, maar hierover waren de meningen verdeeld.
Het ontbijt was ok met redelijk wat keuze (wel opletten welke sinaasappels je neemt om zelf te persen, er waren er enkele beschimmeld).
Globaal wel postief

Beoordeeld op 24 maart 2018

Niet alleen is het hotel in een rustige omgeving dicht bij de zee, het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. de kamer en badkamer zijn vrij ruim .

Top is wel het ontbijt met vers fruitsap, allerlei brood, koffiekoeken, pistolets, vers fruit, beleg, eitjes, ....en vers gemalen koffie

komt daarbij dat men gratis gebruik kan maken van binnezwembad, sauna, hammam, ..., , ..