Casino Hotel(Koksijde)
126 US$
  • Inclusief ontbijt
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 151 US$ per nacht.

136 US$
Domein Westhoek(Koksijde)
Hotel Sea Horse(Koksijde)
B&B Kabine 7(Koksijde)
B&B De Duinroos(Koksijde)
24 maart 2018 beoordeeld

Niet alleen is het hotel in een rustige omgeving dicht bij de zee, het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. de kamer en badkamer zijn vrij ruim .

Top is wel het ontbijt met vers fruitsap, allerlei brood, koffiekoeken, pistolets, vers fruit, beleg, eitjes, ....en vers gemalen koffie

komt daarbij dat men gratis gebruik kan maken van binnezwembad, sauna, hammam, ..., , ..

• Verbleef: maart 2018, reisde met familie
4 januari 2018 beoordeeld

Net als vorig jaar een aangenaam verblijf gehad, deze keer in kamer 103. Zelfde ervaring als vorig jaar! Ruime parking voorhanden en vriendelijk onthaal. Misschien in de toekomst een koffiezetapparaatje op de kamer voorzien?

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Te warm op kamer.
Sanitair 'warm' water is eerder lauw.
Ondanks reeds prijzige kamer €138, nog supplement voor fitness van €5 per persoon.
Sommige plaatsen zoals traphal, gang,.. zijn sterk verouderd.
#haderveelmeervanverwacht

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
3 oktober 2017 beoordeeld

Vriendelijk onthaal, we hadden een ruime kamer met balkon geboekt! Nette kamer en badkamer. Goed ontbijt met voldoende keuze. Gratis parking is ook een meevaller aan zee.
Minpunten: kamers hebben een muf vasttapijt dat komt omdat er honden toegelaten worden En... er waren er veel! De kamers waren ook heel warm geen airco! Jammer

Kamertip: Neem een grote kamer.
  • Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
31 augustus 2017 beoordeeld

Ik vermoed dat de eigenaars in het midden van een investeringsronde zitten. Het terras en de bistro zijn nieuw en modern ingericht. De kamers en gangen geven een andere indruk.
Zo is er (altthans op de 2de verdieping) geen ventilatie of luchtverversing op de kamer en in de gang. Waardoor er een muf geurtje (van het vasttapijt?) hangt als de ramen niet openstaan.
Enkel een bad in de badkamer zonder mogelijkheid dit bad als douche te gebruiken. Zou simpel op te lossen zijn met een scherm/gordijn en een iets langere sproeikopslang.

Sommige medewerkers zijn heel vriendelijk. Jammer dat die lijn niet over alle collega's wordt doorgetrokken. Bij het inchecken voelde ik me niet welkom. Eerste keer dat ik dat meemaak in een hotel. Gelukkig was de medewerker die me uitcheckte wel vriendelijk.

• Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken