Beoordeeld op 30 november 2017 via mobiele applicatie

Te warm op kamer.
Sanitair 'warm' water is eerder lauw.
Ondanks reeds prijzige kamer €138, nog supplement voor fitness van €5 per persoon.
Sommige plaatsen zoals traphal, gang,.. zijn sterk verouderd.
#haderveelmeervanverwacht

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 3 oktober 2017

Vriendelijk onthaal, we hadden een ruime kamer met balkon geboekt! Nette kamer en badkamer. Goed ontbijt met voldoende keuze. Gratis parking is ook een meevaller aan zee.
Minpunten: kamers hebben een muf vasttapijt dat komt omdat er honden toegelaten worden En... er waren er veel! De kamers waren ook heel warm geen airco! Jammer

Kamertip: Neem een grote kamer.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2017

Ik vermoed dat de eigenaars in het midden van een investeringsronde zitten. Het terras en de bistro zijn nieuw en modern ingericht. De kamers en gangen geven een andere indruk.
Zo is er (altthans op de 2de verdieping) geen ventilatie of luchtverversing op de kamer en in de gang. Waardoor er een muf geurtje (van het vasttapijt?) hangt als de ramen niet openstaan.
Enkel een bad in de badkamer zonder mogelijkheid dit bad als douche te gebruiken. Zou simpel op te lossen zijn met een scherm/gordijn en een iets langere sproeikopslang.

Sommige medewerkers zijn heel vriendelijk. Jammer dat die lijn niet over alle collega's wordt doorgetrokken. Bij het inchecken voelde ik me niet welkom. Eerste keer dat ik dat meemaak in een hotel. Gelukkig was de medewerker die me uitcheckte wel vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 augustus 2017

Het hotel is goed, mooi ingericht en het ontbijt was lekker.

Helaas twee minpunten die ik niet vond kunnen (gelet op prijs voor een nacht van toch meer dan € 100,00):
1.Wij hadden een kleine kamer genomen en deze bleek 's nachts snikheet te zijn. Geen airco of ventilator dus het werd met raam open slapen of het benauwd hebben.
2.Wanneer we dit bij het uitchecken hebben gemeld aan de verantwoordelijke werden we gewoonweg afgewimpeld (chauffage staat niet aan). Kreeg de kans dus niet eens om bvb een ventilator te suggereren naar de toekomst toe. Geen aangename aanpak dus

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 juni 2017

Alhoewel het hotel in zijstraat kort bij de hoofdbaan ligt, vind je er alle rust.
Je wordt supervriendelijk ontvangen, geen enkele vraag is er teveel. Er is een veilige fietsenstalling, gratis parking.
Het zwembad is zeer goed onderhouden, fijn om 's morgens enkele baantjes te zwemmen. 's namiddags is het een beetje druk, maar ook kinderen spelen graag in het zwembad.
Aan het ontbijt valt niets op aan te merken, vers fruitsap, lekker vers brood, genoeg keuze qua broodbeleg,... bij mooi weer kan je zelfs buiten ontbijten.
kamers en badkamer zijn ruim genoeg en zeer netjes,
Naar het strand is het slechts de hoofdbaan oversteken.
Kortom een aanrader voor een verblijf aan zee.

Datum van verblijf: juni 2017