Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 144
Vio.comUS$ 144
eDreamsUS$ 144
EtripUS$ 144
StayForLong
ZenHotels.com
Beoordeeld op 16 februari 2021

Samen met onze zoon van 16 en met de kleine hond, zijn we van zaterdag tot zondag naar hotel Carnac geweest.
In coronatijden is het niet makkelijk, voor niemand.
Maar, het was tiptop in orde.
Kamer netjes, misschien wel wat weinig licht.
Het eten was subliem lekker.
Als we nog eens naar zee komen, moeten we niet meer zoeken, gewoon terug hier boeken.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 20 september 2019

De beste overnachtingsplaats tijdens onze meerdaagse fietstocht in Vlaanderen.
De ontvangst door de professionele eigenaresse was bijzonder vriendelijk.
Zij trok alle tijd voor ons uit en liet persoonlijk zien waar wij onze fietsen konden neerzetten.
Kamer 103 is ruim, verzorgd en zeer goed schoongehouden.
Wifi werkte prima. Het was een rustige kamer met geen enkel lawaai en uitstekende kwaliteit van bedden.
Veilige stallingsruimte voor de fietsen.
Ontbijt is ruim verzorgd en van uitstekende kwaliteit.
Centrum en strand liggen vlakbij.
Bij vertrek wederom vriendelijk door de eigenaresse te woord gestaan.
Beslist voor herhaling vatbaar als we nog eens Koksijde aandoen!

Kamertip: Wij verbleven in kamer 103. Zeer rustig. Geen last van lawaai
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 6 september 2019

In Augustus hier een paar dagen verbleven. Het is een net (kleinschalig) hotel met moderne, propere kamers. Het ontbijtbuffet 's morgens was niet super uitgebreid maar wel lekker. Het koppel wat het hotel uitbaat was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 17 juli 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen hotel. Mooie familiekamer met alle comfort! Heel vriendelijke jonge eigenaars met passie voor het vak. Lekker en uitgebreid ontbijt. Ook handig is de privé parking. Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 26 december 2018 via mobiele applicatie

We hebben, zoals elk jaar, kerst in koksijde gevierd en waren opnieuw in hotel carnac. Heel het hotel is grondig vernieuwd. Het is een praktisch hotel, niet romantisch, geen zicht op zee maar met uitstekende prijs/kwaliteit. Zeer correct ontbijt en super vriendelijk. Ook het restaurant is een aanrader! We komen er zeker nog.

Datum van verblijf: december 2018