Priceline
eDreamsUS$ 122
EtripUS$ 119
Agoda.comUS$ 119
Beoordeeld op 17 juli 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen hotel. Mooie familiekamer met alle comfort! Heel vriendelijke jonge eigenaars met passie voor het vak. Lekker en uitgebreid ontbijt. Ook handig is de privé parking. Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 26 december 2018 via mobiele applicatie

We hebben, zoals elk jaar, kerst in koksijde gevierd en waren opnieuw in hotel carnac. Heel het hotel is grondig vernieuwd. Het is een praktisch hotel, niet romantisch, geen zicht op zee maar met uitstekende prijs/kwaliteit. Zeer correct ontbijt en super vriendelijk. Ook het restaurant is een aanrader! We komen er zeker nog.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Zeer verzorgde lunch voor geen geld! Zeker geen lange wachttijd en vriendelijke bediening. Een mooie uitgebreide kaart met zowel voldoende vlees als visgerechten. Superlekker gegeten op het terras dat volledig uit de wind ligt. Aanrader mensen!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 5 augustus 2016

Heel lekker voor te eten, super bediening!
Lunchen zijn zeker een aanrader, heel lekker
en meer dan voldoende!
We hebben echt genoten van onze middag
Doe zo voort en wij komen zeker eens terug !!!!!!!

Kamertip: Probeer zeker de lunch !
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 10 augustus 2015

- eerste dag: kamer niet gepoetst. tapijt vol pluizen. in de leggers v/d kleerkast, op de bedrand en op de bureau kon je je naam schrijven in 't stof. melding gedaan; ze staken de schuld op de nieuwe kamermeisjes. excuses niet gehad.
- algemene hygiëne in hotel is ook heel matig...
- eigenaars zijn nauwelijks daar. als hun restaurant niet open is, en ze geen klanten verwachten, zijn ze NIET daar. trek je plan maar.
- ontbijt héél beperkt. vuile tafels van eerdere ontbijters blijven onafgeruimd staan.
- bij vertrek niet gevraagd of het meegevallen was... volgens mij uit schrik voor commentaar, en terecht.

Datum van verblijf: augustus 2015
  • Reistype: Reisde alleen