Beoordeeld op 30 augustus 2020 via mobiele applicatie

Jammer, wat een leuk weekend zou worden, had toch momenten in mineur. Afspraken rond kamers en buffetten, zowel ‘s morgens als ‘s avonds, ondermaats, ondanks telefon. afspraken én mail en mondelinge bevestigingen. Jammer, want wel mooi gelegen. Passé, dringend aan vernieuwing op allerlei vlakken nodig. Parking gratis, leuke minifilm en op 800 meter van het strand. Rechtzetting gevraagd en gekregen. Er was begrip voor onze mistevredenheid. Bij het uitchecken wel zeer bars en onvriendelijk, amai!! Fouten in afrekening en drank aangerekend van ???? Maar goed, heb het hierbij gelaten, we wilden dit achter ons laten. Was vroeger zo goed, nu de kamers gedateerd, wel proper. Ontbijt mager in keus en het avondbuffet te duur en smaakloos, jammer. Kok ontbreekt of uit grootkeuken. Jammer, maar never again!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Op weekend geweest met bongo bon. Goed ontbijt en avondmaal. Beiden in buffetvorm, maar nu niets zelf aanraken, maar wijzen wat je allemaal wenst. Al een ouder hôtel, maar goede bedden en alles netjes.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 13 maart 2020

Onze comfortkamer was ruim, proper en met het nodige comfort.
Het afzonderlijk toilet is ook wel aangenaam.
Spijtig genoeg was het bed een ramp.
Het ontbijt was OK, maar ook niet meer dan dat.
Voldoende gratis parking.

Kamertip: Kamer 235 heeft een slecht bed.
Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 18 november 2019

Toen ik 'n stoel wou bijschuiven waar er maar drie waren in plaats van vier ( wij waren met vier) vloog de manager van op afstand tegen mij uit in het bijzijn van andere gasten.ons verlof kreeg daardoor 'n flinke deuk.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 14 oktober 2019

Hotel is middelmatig. De kamers zijn comfortabel maar hebben hun beste tijd gehad en zijn toe aan vernieuwing.
Het personeel is vriendelijk.
Bij het afrekenen van de dranken gebeuren veel fouten. Dubbele boeking op je factuur en boekingen van andere hotelgasten.
Het ontbijt en buffet zijn prima in orde.

Kamertip: Kamer met balkon
Datum van verblijf: september 2019