Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Op weekend geweest met bongo bon. Goed ontbijt en avondmaal. Beiden in buffetvorm, maar nu niets zelf aanraken, maar wijzen wat je allemaal wenst. Al een ouder hôtel, maar goede bedden en alles netjes.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 13 maart 2020

Onze comfortkamer was ruim, proper en met het nodige comfort.
Het afzonderlijk toilet is ook wel aangenaam.
Spijtig genoeg was het bed een ramp.
Het ontbijt was OK, maar ook niet meer dan dat.
Voldoende gratis parking.

Kamertip: Kamer 235 heeft een slecht bed.
Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 18 november 2019

Toen ik 'n stoel wou bijschuiven waar er maar drie waren in plaats van vier ( wij waren met vier) vloog de manager van op afstand tegen mij uit in het bijzijn van andere gasten.ons verlof kreeg daardoor 'n flinke deuk.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 14 oktober 2019

Hotel is middelmatig. De kamers zijn comfortabel maar hebben hun beste tijd gehad en zijn toe aan vernieuwing.
Het personeel is vriendelijk.
Bij het afrekenen van de dranken gebeuren veel fouten. Dubbele boeking op je factuur en boekingen van andere hotelgasten.
Het ontbijt en buffet zijn prima in orde.

Kamertip: Kamer met balkon
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Super hotel: gezinsvriendelijk, comfortabele kamers, goed sanitair, lekker buffet 's morgens en 's avonds, vlakbij het strand! Heel veel activiteiten in de zomer die je in de buurt kan doen. Je hoeft daardoor niet de hele dag op de site van het hotel te blijven. Fietsenstalling is voorzien, veel mooie fietsroutes in de buurt! Ook een fitnessruimte in het hotel. Zo hoefden we ons niet schuldig te voelen over wat we gegeten hebben en het zwembad in het hotel is echt een luxe! Sommige momenten was het wel druk, waardoor je amper kon bewegen. De enige reden. Waarom ik geen 5/5 geef is omdat onze matras echt niet goed was. Die was helemaal doorgelegen aan beide kanten waardoor je naar de buitenkant van het bed rolde 's nachts.

Datum van verblijf: augustus 2019