“100% top!”
Beoordeling van Hostellerie Le Fox

Hostellerie Le Fox
Geclassificeerd als nr. 2 van 108 Restaurants in De Panne
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 maart 2020 beoordeeld

Een gastronomisch bezoek aan Le Fox is een hoogtepunt van bij de start tot op het einde. Elke klant is er koning of koningin en wordt geweldig culinair verwend. Dit is echt topklasse!!

26 februari 2020 beoordeeld

Is een topchef. Fijne gerechten. Een aangename ontvangst van gastvrouw (echtgenote van chef Stefaan). Correcte prijs voor twee **.

Datum van bezoek: augustus 2019
24 februari 2020 beoordeeld

Op 14 februari voor het menu 'Winter Elements' gegaan, ik lees het af van het menu want dit kan ik onmogelijk onthouden:
4 kleine openers:
- Tataki van biozalm, pittige quino en oester en nog veel meer
- rode poon, gekonfijte wortel etc + garnaalkroket 'van mien bomma': die garnaalkroket is altijd weer een voltreffer.
dan:
-Sint-Jakobsnoot aan één kant gegaard, emulsie van jonge spinazie en rucola
- zeetong zacht gestoomd, grondprei met Xeres-azijn, salade van Parijse champignons
- Schotse black Angus filet pur, schorseneer, zwarte truffel en sjalot 'bordelaise'
- pastilles van melkchocolade, platte kaas en sinaasappel-ijs, popcorn met rap el hanout.
En lekker brood, er zijn geen woorden voor!
Met een fijne champagne Brut nature en aangepaste voortreffelijke wijnen.

De culinaire hemel ligt in De Panne...

17 februari 2020 beoordeeld

Heel mooi restaurant met correcte bediening en allervriendelijkste gastvrouw in tegenstelling tot haar nors kijkende bv kok. Deze was enkel vriendelijk tegen de “betere en high sociëteit vrienden” uit de panne. De menu “winter elements “ was heel lekker maar de portie’s heel klein, nog een geluk dat we tussen ieder gerecht tem hoofdgerecht voldoende heel lekker brood erbij kregen anders zou deze stevig geprijsde uitstap nog een hongertje hebben nagelaten.

10 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoe arrogant zou het klinken om de culinaire capaciteiten van dit sterke team in vraag te stellen. Hoe verwaand indien ik deze perfect getimede processen in deze geoliede machine zou bekritiseren. Mijn kennis verdwijnt immers in het niets in vergelijking met deze van de personen die jullie de twee sterren toekenden en recentelijk nog bevestigden.
Dank voor een uitstekende avond in jullie culinaire tempel.

Reizigers die Hostellerie Le Fox bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen
De Panne, West-Vlaanderen

In Hostellerie Le Fox geweest? Deel je ervaringen!