“Lekker zoals altijd”

Le Bercail Curiosa
Geclassificeerd als nr. 21 van 110 Restaurants in De Panne
Keukens: Belgisch, Nederlands
31 juli 2020 beoordeeld

We komen hier regelmatig na een dagje Plopsaland De Panne, speciaal voor de gegrilde côte à l'os. Deze keer heb ikzelf echter steak tartaar genomen, die me iets minder smaakte dan normaal. De volgende keer zal het dus terug gewoon hun specialiteit worden. Wat ik wel jammer vond is dat alles blijkbaar snel-snel moest gebeuren. Er is bijvoorbeeld niemand komen vragen of alles in orde was en de communicatie verloopt niet altijd goed wanneer één van de (Franstalige) jongedames je bedient. Maar goed, het blijft hier lekker en we blijven zeker terugkomen.

Datum van bezoek: juli 2020

5 januari 2020 beoordeeld

Heel groot restaurant schuins over Plopsaland. Inrichting nostalgich klassiek jaren 90. Mooie kaart, en lekkere gerechten , wij hebben de lasagne, de salade met geitenkaas en de salade met scampi genomen op een middag als lunch. Grote porties. Hier willen we wel nog eens terugkomen voor diner en de specialiteit van het huis (rund op de grill) uitproberen.

Datum van bezoek: januari 2020
14 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goesting om iets te ga aan eten dan maar eens in de Bercail binnengedrongen. Heel snelle ën vriendelijke bediening. Lamskroontje met look. Möie grote portie. Heel lekker. De zaal was vol maar men moest zeker niet langer wachten dan een kleine tiental min.eer meen ons eten kreeg. Super lekker. Wij hebben nog een dessert genomen soufflé grandmarnier. Super. Wij gaan er zeker nog terug . En het zal zeker niet lang duren. BERCAIL een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2019
7 september 2019 beoordeeld

Wij kunnen veel verdragen, maar de ribbetjes waren kurkdroog, meer beentjes dan vlees. Côte à l'os was eerder platgeslagen biefstuk en de gevraagde saignant was bijna volledig bien cuit. Niet gekregen waarvoor we betaald hebben. Service was ok, hoewel we in Vlaanderen waren, enkel aangesproken in Frans, maar ze begrepen de Vlaamse taal. Serveerster leek niet echt verrast door onze bemerkingen...

Datum van bezoek: september 2019
4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top zonder meer. Prijs kwaliteit is ok. Vriendelijke en vlotte bediening, aanrader voor de grill-liefhebbers

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Le Bercail Curiosa bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen
De Panne, West-Vlaanderen

In Le Bercail Curiosa geweest? Deel je ervaringen!