“Met vrienden, leuke brasserie”
Beoordeling van Au X Caves D'Artois

Au X Caves D'Artois
Geclassificeerd als nr. 6 van 125 Restaurants in De Panne
Keukens: Frans
13 oktober 2018 beoordeeld

Aangename belevenis, brasserie, personeel, sfeer, lekker eten, porties, zacht prijsje. Zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: oktober 2018

20 september 2018 beoordeeld

We waren voor het eerst in De Panne en op zoek naar een plaats om iets te eten ( niet uitgebreid dineren ) - veel menu kaarten die wij zagen waren overpriced ( salades voor bijna 20€ Mosselen 25€ ) Deze brasserie biedt : lekkere huiswijn , veel keuze in bier - een kleine kaart met goede kwaliteit en grote porties en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: september 2018
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere brasserie, zeker hun carbonata.ook gewoon gezellig om iets te drinken, met vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2018
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten , mooi in elkaar gestoken , na 22 uur wel geen suggesties van de chef , spijtig. Ook kan men niet zeggen dat deze zaak echt goedkoop is zoals vermelding tripadvisor , maar ze zijn ook niet duur . Al bij al , toch de moeite om eens te komen eten.

Datum van bezoek: augustus 2018
1 augustus 2018 beoordeeld

Een leuke restaurantje om iets "gewoons" te eten.
Een enkel een drankje te nuttigen met een hapje.
Zo hebben ze keuze uit koude en warme hapjes alsook de tapasplank.
Deze plank was groot maar ook eerder prijzig '€21,5'

Personeel was zeer vriendelijk

Wij gaan zeker terug

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Au X Caves D'Artois bekeken, bekeken ook

Koksijde, West-Vlaanderen
De Panne, West-Vlaanderen

In Au X Caves D'Artois geweest? Deel je ervaringen!