Vandaag geopend: 10:00 - 19:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Bezoek met de kleinkinderen

Mooi park met leuke atracties maar wel prijzig als je met vier bent,nog extra betalen voor parking ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Guidosiongers
Diest, België
Mooi en onderhouden park

Mooi en onderhouden park...attracties voor klein en groot,zij hier al geregeld geweest in de ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Mobstertje1985
Belsele, België
via mobiele applicatie
Lees alle 1.270 beoordelingen

Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Een leuk dagje Plopsaland beleefd met dochter van 5, ook grootmoeder was mee. We hebben het allemaal erg naar onze zin gehad want voor elk wat wils: attracties op maat van heel kleintjes, wat groteren, er zijn zelfs achtbanen die heel leuk zijn voor tieners en volwassenen. 2 minpuntjes echter: alles is echt heel erg duur, gelukkig hadden we kortingsbonnen, want buiten het toch wel al prijzige toegangsticket, komt er nog eens €10 bij voor een parkeerticket. €4 voor een koffietje en bijna €3 voor een ijsje, €5 voor een glaasje bier, dit vinden we toch wel heel erg doorgerekend. Ook het personeel vonden we wat tegenvallen. Velen werkten duidelijk tegen hun zin en waren absoluut niet vriendelijk. Er kon zelfs geen goeiedag van af. Maar uiteindelijk hadden we een super dag in het gezelschap van Heidi, Plop, Mega Mindy, en zoveel anderen!

Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

Al een paar maal een bezoek gebracht. Het is een leuk park, en ondanks de grote drukte vielen wachttijden best wel mee. Wijzelf en onze kinderen hadden alweer een hele leuke dag! Het enige wat ons enorm stoort in het park is dat alles, maar ook alles erop gebouwd en georganiseerd is om t geld uit je portefeuille te halen. En wat voor een prijzen jongens.... wij waren er op een warme dag en onze drankvoorraad zat er vrij snel door.. 4,24€ voor een flesje water ( waarvan 24cent statiegeld.. als je t flesje terug binnenbrengt krijg je dit bedrag terug) is toch menens overdreven.. er zijn leukere, propere en vooral meer betaalbare pretparken in de Benelux! T is een serieuze commerce..

Beoordeeld op 10 juli 2019

de ontvangst was prima. bumba stond te wachten en de toon was goed gezet. werkelijk een prachtig park. leuke thema's met fantastische decors. en daarmee is ook meteen alles gezegd... werkelijk van geen enkele medewerker een glimlach te vinden of moeite om het naar je zin te maken. ik begrijp dat een hele dag naar Mega Mindy luisteren gaat vervelen maar een beetje moeite doen voor een leuke beleving is ver te zoeken. de food en beverages zijn echt duur (dat is de Efteling ook) maar niet kunnen betalen met pin?? dat kan gewoon niet meer. ik stond te wachten om 2 blikjes te kopen (6,50e in totaal) bij de frituur naast de Maya de Bij zaal en we werden gewoon genegeerd. toen ik na 5 minuten vroeg of ik 2 blikjes kon kopen werd ik weggestuurd omdat ik met pin wilde betalen. geen gevoel erbij...niks. nogmaals...het park is prima en de decors prachtig maar service? ver te zoeken....

Beoordeeld op 4 juli 2019

was een leuk dagje uit met de familie en vrienden . mijn dochtertje mocht in een aantal dingen niet in maar ze vond het niet erg ze kon met bumba , wickie en nog enkele andere studio100 figuren op de foto en dat maakte het allemaal goed voor haar.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

Een leuk park voor kinderen die al dan niet onder begeleiding in de atracties mogen, de minimale lengte van 1 meter is ideaal.

Datum van activiteit: juni 2019