Priceline
Hotels.com91 US$
Expedia.com91 US$
eDreams91 US$
Beoordeeld op 8 april 2021

Ondanks corona een heel leuk en
ontspannen verblijf gehad. Ontbijt en warm eten op de kamer. Vriendelijk personeel (Jade, Simon) Alles heel proper. Een aanrader. Ontbijt was lekker en handig dat het in buffetvorm was.TOP

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 23 februari 2021

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 18 februari 2021

Ondanks corona een aangenaam verblijf met dank aan het vriendelijk en gedienstig personeel. Het ontbijt was voor ons zeker meer dan voldoende en voor het avondeten werden er meer dan voldoende alter natieven gegeven

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 22 oktober 2020

Dit budget hotel ligt op wandelafstand van het centrum en het strand. Ideaal voor één of twee overnachtingen, maar geen aanrader als vakantiehotel.
Het hotel ligt langs een drukke invalsweg en dus is er wel een klein beetje geluid te horen van de weg. De ramen konden enkel op klinkstand en niet volledig open. Wanneer het raam openstaat, dan heeft men behoorlijk wat autolawaai.
Ontbijtbuffet was volledig Coronaproof: Men dient het tijdslots te kiezen om te gaan ontbijten. Alles was netjes per kleine individuele portie voorverpakt. Men merkt dat men hier aandacht heeft besteed en de nodige maatregelen heeft getroffen.

Kamertip: Kamers langs de Zeelaan zijn iets rustiger dan kamers langs de Veurnestraat
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 28 september 2020

gehandicapte kamer heeft meer ruimte maar om te douchen moet je al met de rolstoel onder de douche want er was geen douche kruk en geen handsteunen.
Het ontbijt was ondermaats ,keihard gekookte eieren , broodjes keihard en croissants nog rauw.
Parking peperduur , maar met iemand met rolstoel handiger dan openbare parking .De kamer was extreem gehorig.
Het weinige personeel die er was ,was wel lief en behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2020