Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (662)
Beoordelingen filteren
662 resultaten
Waardering van reizigers
172
332
120
25
13
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
172
332
120
25
13
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 662 beoordelingen
Beoordeeld op 28 september 2020

gehandicapte kamer heeft meer ruimte maar om te douchen moet je al met de rolstoel onder de douche want er was geen douche kruk en geen handsteunen.
Het ontbijt was ondermaats ,keihard gekookte eieren , broodjes keihard en croissants nog rauw.
Parking peperduur , maar met iemand met rolstoel handiger dan openbare parking .De kamer was extreem gehorig.
Het weinige personeel die er was ,was wel lief en behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Mia L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn hier al vaker geweest , over het algemeen is dit hotel zeker aan te raden prijs kwaliteit is de verhouding zeker goed . Zou er zeker nog terugkomen. Ligging is top ! En in de buurt is er gratis parking ( niet van het hotel zelf )

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank dorienxo
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2020

We verbleven op 1e verdieping en zelfs met gesloten ramen was er zeer veel lawaai van de straat. De kamers waren wel zeer net.
Bij het inchecken was de balie-bediende niet echt vriendelijk en keek ons zelfs niet aan.
Hij was bezig op zijn PC met iets ? en pas na een minuutje vroeg hij ons of hij ons kon helpen en dit zonder opkijken.

Na een avondje uit gingen we omstreeks 22h30 nog iets drinken in de bar van het hotel maar we hebben daar een vijftiental minuten gezeten en niemand gezien voor bediening. Zelfs niet aan de toog, dus we zijn maar gaan slapen.

Dus hotel wel ok voor netheid en ligging (+/- 1km van dijk)

Datum van verblijf: juli 2020
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank The_Belgian_Family
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 augustus 2020

Lekker ontbijt
Goede bedden
Meestal heel vriendelijk personeel
Gelegen aan een drukke baan. Op de 1e verdieping onmogelijk om met het venster open te slapen (tijdens de week met een hittegolf)
De Föhn deed het niet, volgens de dame aan de receptie ben je beter van je eigen Föhn mee te brengen.. ???
In de douche was nog haar van de vorige bezoekers en het water van de wasbak liep langs de onderkant op de grond met natte voeten tot gevolg.
Enkel grote badhanddoeken beschikbaar.
Groot verschil tegen Ibis De Haan

Datum van verblijf: augustus 2020
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Niqske
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juli 2020

Datum van verblijf: juli 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Meer beoordelingen bekijken