Beoordeeld op 24 augustus 2020

We verbleven op 1e verdieping en zelfs met gesloten ramen was er zeer veel lawaai van de straat. De kamers waren wel zeer net.
Bij het inchecken was de balie-bediende niet echt vriendelijk en keek ons zelfs niet aan.
Hij was bezig op zijn PC met iets ? en pas na een minuutje vroeg hij ons of hij ons kon helpen en dit zonder opkijken.

Na een avondje uit gingen we omstreeks 22h30 nog iets drinken in de bar van het hotel maar we hebben daar een vijftiental minuten gezeten en niemand gezien voor bediening. Zelfs niet aan de toog, dus we zijn maar gaan slapen.

Dus hotel wel ok voor netheid en ligging (+/- 1km van dijk)

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 14 augustus 2020

Lekker ontbijt
Goede bedden
Meestal heel vriendelijk personeel
Gelegen aan een drukke baan. Op de 1e verdieping onmogelijk om met het venster open te slapen (tijdens de week met een hittegolf)
De Föhn deed het niet, volgens de dame aan de receptie ben je beter van je eigen Föhn mee te brengen.. ???
In de douche was nog haar van de vorige bezoekers en het water van de wasbak liep langs de onderkant op de grond met natte voeten tot gevolg.
Enkel grote badhanddoeken beschikbaar.
Groot verschil tegen Ibis De Haan

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 27 juli 2020

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 21 juni 2020

Wij zijn al een aantal keren in dit hotel geweest en het is altijd prima verlopen.
Nu met de coronacrisis mogen zij meer aandacht schenken aan het informeren bij aankomst over de aangepaste werking qua onderhoud van de kamer en het gebruik van de handdoeken. We zijn twee keer propere handdoeken gaan vragen en pas de laatste keer kregen we de uitleg dat er niet gepoetst werd tijdens een verblijf (had ik geen probleem mee) en dat er 24 u. na vertrek pas gepoetst werd om het poetspersoneel te beschermen (kan ik alleen maar toejuichen!). Maar uitleg bij aankomst zou beter zijn.
Verder was er een ontbijtbuffet ... alleen mijn man ging ontbijten de eerste dag en de andere twee dagen heeft hij er niet meer ontbeten (ook al was het betaald!) omdat er een duitstalige vrouw op het fruit aan het hoesten was. Toen hij het meldde aan de balie stond men er met de mond vol tanden en wisten ze niet hoe ze moeten reageren. Het zijn rare tijden, dat weet iedereen, maar een ontbijtbuffet ... nee, dat is in deze coronatijden echt geen goede zaak. Dat zou anders moeten aangepakt worden.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 2 januari 2020